خبرگزاری کار ایران

تابش در گفت‌و‌گو با ایلنا:

فضای رقابت و تکثر در انتخابات به وجود بیاید/ امکانات رقیب بیشتر است

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم گفت: باید قبول کرد امکانات رقیب بیشتر است و چون به تازگی از دولت خارج شده‌اند٬ فرصت بیشتری برای برنامه ریزی برای کارهای سیاسی دارند.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا٬ درباره حجم زیاد جلسات اصولگرایان در روزهای گذشته گفت: باید این مسئله را قبول کنیم که امکانات آنها بیشتر است و چون به تازگی از دولت خارج شده‌اند٬ فرصت بیشتری برای برنامه ریزی برای کارهای سیاسی دارند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دولت روحانی بتواند شعارهایی را که داده٬ جامه عمل بپوشاند٬ گفت: فعلا همه توجه نیروهای اصلاح طلب به موفقیت دولت روحانی دوخته شده است.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس افزود: پیغمبر ما برای مکارم اخلاق مبعوث شده و اگر ما در سطوح پایین رعایت اخلاق را نداشته باشیم٬ نمی‌توان انتظار داشت که اخلاق در جامعه نهادینه شود. یکی از راه‌های جلوگیری از تفکر داعشی و سلفی در جامعه ما این است که اخلاق و آموزه‌های اخلاقی را رعایت کنیم

تابش درباره تهیه لیست‌های انتخاباتی گفت: خیلی زود است که بخواهیم درباره لیست‌های انتخاباتی صحبت کنیم٬ اما قاعدتا در نزدیکی انتخابات٬ با توجه به تدبیری که مقام معظم رهبری دارند٬ زمینه گسترده حضور مردم در انتخابات فراهم خواهد شد و امروز نیز بسته به فعل و انفعالات داخلی و بین‌المللی ما٬ مردم نشان دادند به انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن عنایت دارند و این را در مراسم تشییع شهدا نشان دادند.

نماینده اصلاح طلب مجلس نهم افزود: آنچه می‌تواند انتخابات را شورآفرین کند٬ این است که اجازه داده شود تنوع و تکثر کاندیداها در جریان انتخابات وجود داشته باشد.

تابش درباره طرح مجلس درباره توافق هسته‌ای گفت: مجلس دوست دارد در مذاکرات در کنار دولت باشد و این طرح نیز در راستای کمک به دولت تدوین شده است.

کد خبر : ۲۸۵۰۲۴