خبرگزاری کار ایران

خجسته در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

درخواست تعیین تکلیف گزارش تفحص از بنیاد شهید در کمیسیون اجتماعی

رییس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم این هفته رسیدگی به تفحص از بنیاد نهایی و در این‌باره تعیین تکلیف شود.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، تصریح کرد: گزارش تحقیق و تفحص پیش از عید تقدیم کمیسیون اجتماعی شده٬ اما متأسفانه این کمیسیون تاکنون رسیدگی  و نهایی کردن این گزارش را به تعویق انداخته است.

رییس کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتقاد از طولانی شدن روند بررسی گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: امیدواریم این هفته کار رسیدگی به این موضوع در کمیسیون اجتماعی نهایی و در این‌باره تعیین تکلیف شود و با نهایی شدن رسیدگی در کمیسیون اجتماعی، گزارش تحقیق و تفحص برای قرائت به صحن علنی ارجاع شود.

نماینده مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأخیر در رسیدگی به تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران مطالبه جدی افکار عمومی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران را در مورد لزوم رسیدگی هر چه سریع‌تر به این اقدام اصلاحی مجلس را در پی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ادامه بررسی گزارش تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران در دستور کار نشست روز سه‌شنبه کمیسیون اجتماعی قرار گرفته، تصریح کرد: امیدواریم در این هفته کار رسیدگی به این موضوع در کمیسیون اجتماعی نهایی و در این‌باره تعیین تکلیف شود و با نهایی شدن رسیدگی در کمیسیون اجتماعی، گزارش تحقیق و تفحص برای قرائت به صحن علنی ارجاع شود، چراکه تأخیر بیش از این در قرائت گزارش تحقیق و تفحص نارضایتی‌هایی را در پی خواهد داشت.

خجسته با یادآوری اینکه هیئت تحقیق و تفحص متشکل از 26 تیم بوده و گزارش ارائه شده نتیجه تلاش شبانه روزی تحقیق و تفحص کنندگان بوده٬ ابراز امیدواری کرد که پیشنهادها و نتایج بررسی‌های صورت گرفته در حکم نقشه راهی برای آینده بنیاد به کار گرفته شود.

کد خبر : ۲۸۵۰۱۵