خبرگزاری کار ایران

آل هاشم مطرح کرد:

آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ممکن است کشوری بتواند جنگی را علیه ایران آغاز کند اما توان استمرار و پایان بخشیدن به جنگ را نخواهد داشت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهدای وظیفه نیروی دریایی در سیرجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص تقویت بنیه دفاعی کشور و آمادگی نیروهای مسلح تاکید دارند گفت: در سال های اخیر، مقامات آمریکایی عبارت همه­ گزینه‌ها روی میز است را زیاد بکار برده­ و ایران را تهدید به حمله نظامی کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بیشترین تلاش را برای امنیت و صلح در منطقه انجام داده است. با توجه به تحولات اخیر منطقه و دخالت­ ابرقدرت­ ها، امروز اقتضای موقعیت جمهوری اسلامی ایران این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آمادگی بالایی برخوردار باشند تا نقش موثری در مقابله با تهدیدات منطقه­‌ایی ایفا نماید و این فرمان رهبری که فرمودند «نیروهای مسلح آمادگی خود را حفظ کنند» مبتنی بر تعالیم دینی و دستور قرآن به مسلمان است و امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن روحیه بسیار قوی و با اتّکا به تجهیزات بومی بیش از هر زمان دیگری آمادگی دفاع از ایران و امنیت آن را دارند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم همچنین گفت: رژیم جلاد آل سعود با بمباران وحشیانه مردم مظلوم یمن روی اسرائیل را سفید کرد و از آنجا که توسط انگلیسی­ ها سرکار آمده‌اند ادامه حیاتشان همیشه با وحشی‌گری بوده و در همه­ قضایای عراق،سوریه،لبنان،غزه و افغانستان ،سعودی­ها دست داشتند و مرتکب جرم شده ­و سازمان­های بین­ المللی هم در عرصه یمن امتحان بدی پس داده و به جای دفاع از مظلوم از ظالم دفاع کردند. همچنین برخی از دولت­های اسلامی هم لکه­ ننگ اسلام شدند، اما الحمدالله آل سعود در مسیر سقوط قرار گرفته است و این زلزله سیاسی اخیر در آل سعود نتیجه­‌اش سقوط آل سعود خواهد بود.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خطاب به پرسنل وظیفه عنوان کرد: وارد شدن به خدمت مقدس سربازی را قدر بدانید چرا که دوران سربازی فرصت بسیار مغتنمی است و سربازی، انسان را آب­دیده می­‌کند.

حجت‌­الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان به فرماندهان ارتش هم گفت: سربازان در دست شما امانت هستند و هیچ کس حق ندارد نسبت به سرباز بی­ احترامی کند و شخصیت آنها را خرد کند که الحمدالله در مراکز آموزشی همه تلاش می­‌کنند که شخصیت سرباز را حفظ کنند،مخصوصا در مراکز آموزشی نیروی دریایی که وضعیت بسیار خوب است و امیردریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی نیز برای حیثیت این نیرو تلاش و زحمات زیادی را می کشند.

کد خبر : ۲۸۲۰۲۹