خبرگزاری کار ایران

با حضور علما و اقشار مختلف مردم؛

مراسم ترحیم خواهر آیت الله صانعی در قم برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۸۱۵۹۴

مراسم ترحیم خواهر آیت الله صانعی، با حضور علما و فضلای حوزه و همچنین اقشار مختلف مردم، در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مراسم هفتمین روز درگذشت مرحومه حاجیه خانم صانعی همشیره آیت الله یوسف صانعی، پنج شنبه شب(14 خردادماه) و بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور علما و اقشار مختلف مردم در دفتر این مرجع تقلید در قم برگزار شد.

در این مراسم‏‏‏‎ جمعی از علما، اساتید حوزه و طلاب، برخی از اعضای مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم و همچنین اقشار مختلف مردم حضور پیدا کرده بودند.

حجت الاسلام و المسلمین قنبرپور از فضلای حوزه علمیه قم، سخنران این مراسم بود.

مرحومه حاجیه خانم صانعی، شنبه 9 خردادماه 94 دار فانی را وداع گفته بود.

در پی در گذشت همشیره آیت الله صانعی، پیام های تسلیتی از طرف برخی شخصیت ها همچون آیت الله موسوی اردبیلی از مراجع تقلید شیعه در قم، آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس دولت اصلاحات، آیت الله بیات زنجانی، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی، محمدرضا عارف و برخی دیگر از شخصیت های سیاسی، و همچنین برخی از تشکل ها از جمله مجمع روحانیون مبارز، مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم، خانواده آیت الله شهید بهشتی، برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، انجمن اسلامی معلمان استان قم و ...، صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز