خبرگزاری کار ایران

سرلشکر فیروزآبادی:

آماده دفاع انقلابی از مظلومان جهان هستیم

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: آماده دفاع انقلابی از مملکت و مظلومان جهان هستیم.

به گزارش ایلنا؛ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح شامگاه دوشنبه در حاشیه آیین بزرگداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری - روز دزفول حمله عربستان به یمن را ناشی از غرور سردمداران آل سعود دانست و گفت: عربستان با حمله به یمن ظلم بزرگی به مردم این کشور کرده است.

وی با تأکید براینکه ظلم عربستان به یمن موجب نابودی عربستان خواهد شد افزود:آمریکا از چندین سال پیش تاکنون توطئه افکنی های بسیاری در منطقه انجام داده ولی همیشه در برابر مقاومت و ایستادگی ملت ها شکست خورده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه توان نظامی ایران اسلامی را بسیار خوب توصیف کرد و گفت:خواهان هیچ جنگی نیستیم ولی آماده دفاع انقلابی از ارزشهای اسلامی و مظلومان جهان هستیم.

آیین بزرگداشت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری - روز دزفول ، عصر دوشنبه با حضور سرلشکر فیروزآبادی رییس کل ستاد نیروهای مسلح،نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، استاندار خوزستان، فرمانده سپاه خوزستان و مسوولان محلی در مصلای امام علی (ع) دزفول برگزار شد.

به پاس قدردانی از ایثار و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس، چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و پایداری - روز دزفول در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.

کد خبر : ۲۷۹۸۱۱