خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

دولت یازدهم اهل شلوغ‌بازی نیست/فضا باید آزاد باشد

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۱۶۱

وزیر اطلاعات با گرامیداشت ولادت امام جواد (ع) گفت: وجود رهبری برای جامعه برکت است و هر زمان که جامعه ما در معرض آسیب قرار گیرد، رهبر معظم انقلاب با تدبیر این مشکلات را برطرف می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین علوی در اجتماع بزرگ مردم فسا با اشاره به این که گاهی دشمن با زبان دین وارد می‌شود تا به اعتقادات و ارزش‌های جامعه ضربه بزند، گفت: باید همه هوشیار باشیم تا در دام دشمنان گرفتار نشویم.

وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به این که دولت یازدهم اهل شعار دادن و شلوغ‌بازی نیست، گفت: این دولت آمده است که با حل مشکلات در مردم امید ایجاد کند، آن هم در شرایطی که صادرات نفت پایین آمده و اقتصاد ما زیر فشار است.

علوی گفت: در دولت یازدهم همه جریان‌های سیاسی از جمله اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل در کنار هم فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به این که وزارت اطلاعات پشتیبان مردم است و مردم باید زیر چتر رهبری و ولایت احساس امنیت و آرامش کنند، گفت: دشمنان ما باید ترس و وحشت داشته باشند. آن‌هایی که بمب به خود می‌بندند و عملیات انتحاری انجام می‌دهند، ما با آن‌ها به شدت برخورد می‌کنیم.

وزیر اطلاعات افزود: فضا باید برای مردم به گونه‌ای باشد که هرکسی حرف خودش را بزند و در عین حال با هم برادر و برابر و همدل و هم زبان باشند، اما اگر هم حرفی درست نباشد باید با دلیل و منطق پاسخ آن داده شود.

علوی افزود: رهبر معظم انقلاب، رهبر همه گرایش‌ها و همه مردم است و همه باید زیر سایه رهبری از برکات آن بهره‌مند شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کار را باید کارآفرینان که همان مردم هستند، ایجاد کنند و دولت هم باید کمک و برنامه‌ریزی در این رابطه داشته باشد تا برای جوانان شغل ایجاد شود و الان دولت این کار را می‌کند.

وزیر اطلاعات گفت: فضا باید آزاد باشد؛ دانشجو بتواند هر سوالی بپرسد و استادان جواب آن‌ها را بدهند و هیچ کسی نترسد و فضا باید آرام باشد و مردم و کارآفرینان، کارآفرینی کنند.

علوی گفت: اگر به مردم بها و شخصیت بدهیم، مردم خودشان امنیت را برقرار می‌کنند.

وی گفت: امروز وزارت اطلاعات با کمک نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و مرزبانان، امنیت کامل کشور را برقرار کرده و این درحالی است که دور تا دور کشور آتش و خون است، اما مردم ما در امنیت و آرامش به سر می‌برند، البته افرادی هم بوده‌اند که قصد خرابکاری داشته‌اند ولی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ناکام مانده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز