خبرگزاری کار ایران

امیر آبادی فراهانی در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

شرایط حمایت جبهه پایداری از جریان نزدیک به احمدی‌نژاد

نماینده قم در مجلس با بیان اینکه جبهه پایداری در جایگاه اصولگرایی قرار دارد٬ گفت: اگر این جریان از احمدی‌نژاد حمایت کند٬ شرایطی مبهم پیش خواهد آمد.

احمد امیر آبادی فراهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا٬ در مورد اینکه در وحدت میان اصولگرایان جایی برای جریان نزدیک به احمدی‌نژاد وجود دارد یا خیر افزود: آقای احمدی‌نژاد زمانی خود را جزو دایره اصولگرایی نمی‌دانست و در سخنرانی‌هایش، خود را فرا‌تر از اصولگرایان و اصولگرایی معرفی می‌کرد٬ در نتیجه به نظر می‌رسد وی در دایره اصولگرایان برای انتخابات آتی مجلس نباشد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وحدت میان اصولگرایان از طریق اجماع میان حضرات آیات یزدی و موحدی کرمانی و مصباح یزدی انجام خواهد پذیرفت که با توجه به جلسات میان سه شخصیت محوری اصولگرایان وحدت میان این جریان نزدیک به نظر می‌رسد.

وی همچنین در پاسخ به اینکه اگر جبهه پایداری در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی بر حمایت از جریان احمدی‌نژاد تاکید ورزد٬ تکلیف میان وحدت اصولگرایان با این جریان سیاسی چه خواهد شد٬ افزود: جریان جبهه پایداری در جایگاه اصولگرایی قرار دارد٬ اما اگر این جریان از آقای احمدی‌نژاد حمایت کند٬ شرایطی مبهم پیش خواهد آمد.

کد خبر : ۲۷۳۸۵۶