خبرگزاری کار ایران

سرمدی با معاون وزیر خارجه سنگاپور دیدار کرد

معاون وزیر امور خارجه سنگاپور با قائم مقام وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا٬ در دیدار روز یکشنبه معاون وزیر خارجه سنگاپور با قا ئم مقام وزیر امور خارجه کشورمان ، مرتضی سرمدی ضمن ابراز خشنودی از سفر معاون وزیر امورخارجه سنگاپور به جمهوری اسلامی ایران  سیر روابط فیمابین  را مثبت خواند و افزود : انتظار می‌رود با کشف حوزه‌های جدید همکاری با توجه به ظرفیت‌های موجود دو کشور زمینه لازم جهت توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری بیش از پیش فراهم شود.

قائم مقام وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به آ. سه .آن بعنوان یک سازمان منطقه‌ای موفق ، علاقه‌مندی جمهوری اسلامی ایران در تعامل بیشتر با این سازمان را مورد تاکید قرار داد.

آلبرت چوا معاون وزیر خارجه سنگاپور نیز در این دیدار گفت : تمدن ایران ریشه در تاریخ کهن دارد و سنگاپور احترام و اهمیت خاصی برای آن قائل است .

وی با ابراز خرسندی از روند و نتایج مذاکرات کشورمان و 1+5 اظهار امیدواری نمود مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور به دوران گذشته خود بازگشته و زمینه برای حضور شرکتهای بزرگ و کوچک تجاری دو طرف خصوصا سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران  مهیا گردد.

معاون وزیر امور خارجه سنگاپور ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر امو خارجه کشور متبوع خود خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان ، دیدارهای رسمی مقامات دو کشور را گامی موثر در توسعه مناسبات فیمابین خواند.

 

کد خبر : ۲۷۳۲۴۰