خبرگزاری کار ایران

ربیعی در دیدار با آیت الله اعرافی:

ده میلیون نفر با فقر غذایی شناسایی شدند

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با حضور در جامعه المصطفی العالمیه با آیت الله اعرافی مدیر این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی شب گذشته در ادامه دیدارهای خود با مراجع تقلید و علمای شیعه در شهر قم به مرکز جامعه المصطفی العالمیه که طلاب دینی غیر ایرانی را تحت پوشش خود دارد٬ با آیت‌الله محمدرضا اعرافی٬ مدیر آن دیدار و گفتگو کرد. 

آیت الله اعرافی در این دیدار ضمن تبریک هفته کارگر به همه کارگران اظهار داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی یک وزارت چند بعدی برای خدمت به مردم است و با کارهای سنگینی که ارائه می‌دهد نقش مهمی در ایجاد رفاه اجتماعی برای همگان دارد. 

عضو جامعه مدرسین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نظریه رفاه و عدالت اجتماعی در اسلام وجود دارد و نیاز است که با توجه بیشتری به این مسئله نگاه کرد. 

امام جمعه قم در ادامه سخنان خود عملکرد جامعه المصطفی العالمیه را در زمینه‌های مختلف علمی تشریح کرد. 

پیش از سخنان آیت الله اعرافی علی ربیعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنانی در تشریح عملکرد این وزارتخانه اظهار داشت: اقدامات مختلفی از سوی این وزارتخانه برای مردم صورت گرفته که از جمله آن‌ها شناسایی ده میلیون نفری بود که دچار فقر غذایی بودند و به همین منظور تدابیری برای رفع این معضل برای آن‌ها اندیشیده شد. 

وی افزود: توجه ویژه‌ای نیز به بخش بهزیستی شده و امیدواریم با برنامه ریزیهای صورت گرفته تا پایان سال ۹۴ تمام تجهیزات مورد نیاز معلولان تحت پوشش سازمان بهزیستی را فراهم کنیم.

کد خبر : ۲۷۳۱۳۳