خبرگزاری کار ایران

سعیدی:

پیروزی‌های مردم ایران، نتیجه تدبیر رهبری است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: بر اساس تحقیقات کارشناسان 99.5 درصد از پیروزی‌هایی که نصیب مردم ایران می‌شود، نتیجه هوشمندی و تدبیر مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در نخستین اجلاسیه بیش از یکهزار شهید شهرستان شاهرود افزود: رهبری انقلاب با استوار در حرکت است و حوادثی در منطقه در حال وقوع است که نمی‌توان از آن گذشت. 

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از جنس توحیدی است و ولی فقیه خیمه‌گاه انقلاب است. 

وی با بیان فلسفه شهادت از منظر اسلامی و علاقه جوانان ایرانی به حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: هم‌اکنون ما در برابر آزمون‌هایی قرار داریم که تکمیل یکی از آزمون‌های سخت بر عهده ما گذاشته شد. عصر فعلی با توجه به پیشرفت جامعه در عرصه‌های مختلف با گذشته فرق دارد و دامنه تقابل نیز گسترده‌تر از قبل است و در برابر آن باید موانع راه ظهور امام مهدی (عج) را باز کنیم که ملتی استوار و مقاوم می‌خواهد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر کوتاهی شود٬ عذاب ما از همه امت‌ها سنگین‌تر است و اگر خطا کنیم، عذاب ما از همه بیشتر خواهد بود و در صورت عمل درست بر‌ترین امت‌ها خواهیم بود. 

وی به همسویی عربستان و برخی کشورهای منطقه با استکبار جهانی در حمله به یمن اشاره کرد و گفت: شاهد رویدادهایی همانند دوران دفاع مقدس در میان مردم آن کشور هستیم. جوانان یمنی همانند نیروهای ایرانی در دوران دفاع مقدس در حال حماسه و نقش‌آفرینی هستند و از زخمی شدن در نبرد با نیروهای بیگانه که به سرزمینشان تجاوز کرده است، باکی ندارد.

کد خبر : ۲۷۲۳۷۶