خبرگزاری کار ایران

عملکرد اصلاحات در گفت‌و‌گوی عثمانی با ایلنا:

مهمترین دستاورد اصلاح‌طلبان جلوگیری از تک‌صدایی مجلس بود

نماینده بوکان در مجلس گفت: مهمترین دستاورد اصلاح‌طلبان جلوگیری از تک‌صدایی اصولگرایان بود که اصلاح طلبان با تعداد محدود خود٬ چند‌صدایی را در مجلس را شکل دادند.

محمد قسیم عثمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی ایلنا در تشریح دستاوردهای اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح‌طلبان مجلس نفرات بسیار محدودی بودند و حتی این تعداد برای تشکیل اقلیتی که بتواند در مقابل اکثریت نقش آفرینی کند نیز کافی نبوده که در سایز یک اقلیت بتواند قد علم کند. 

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی افزود: اما اصلاح طلبان در برهه‌های مختلف با حمایت‌هایی که از اعتدالگرایانی نظیر اعضای دولت یازدهم داشته‌اند و مواضعی که در این راستا داشته‌اند٬ توانستند صدای اصلاحات را به گوش مردم برسانند. 

وی همچنین افزود: مهم‌ترین دستاورد اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی٬ جلوگیری از تک‌صدایی اصولگرایان در مجلس بود که اصلاح طلبان با تعداد محدود خود توانستند چند صدایی را در مجلس را شکل دهند. 

عثمانی در پایان یادآور شد: تعریف اندک نمایندگان اصلاح طلب مجلس حتی در قالب اقلیت نیز نمی‌گنجید و اقلیت مجلس را جبهه پایداری و اکثریت را رهروان ولایت تشکیل می‌دادند٬ بنابراین همین که اصلاح‌طلبان توانستند صدا و مواضع خود را به گوش مردم و مسئولان از طریق تریبون مجلس برسانند٬ دستاورد بزرگی است

کد خبر : ۲۷۱۸۰۹