خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در فرودگاه رشت:

طرح‌های مصوب هیئت وزیران در گیلان اجرایی می‌شود

رئیس جمهور با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در جمع هیئت وزیران در تهران برای گیلان برنامه‌ریزی شده است، گفت: این طرح‌ها با پیگیری‌های انجام شده، در گیلان تدوین و اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، حسن روحانی دقایقی پیش وارد فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت شد و با استقبال مردم و مسئولان گیلان قرار گرفت. 

رئیس جمهور در بدو ورود به فروردگاه سردار جنگل رشت با اشاره به نخستین سفر استانی دولت به گیلان اظهار کرد: بسیار خوشحالم که این توفیق به بنده و دولت تدبیر و امید داده شد تا امروز و فردا در جمع مردم گیلان زمین و خدمت‌گذار آن‌ها باشیم. 

روحانی افزود: امسال، سال سرسبزی و سربلندی ملت ایران است و سفر‌ها باید از استانی سرسبز و با طبیعت شروع می‌شد که به حمد الهی امروز این توفیق با حضور در جمع مردم گیلان محقق شد. 

وی، با بیان اینکه طرح‌ها و پروژه‌های مهمی در جمع هیئت وزیران در تهران برای گیلان برنامه‌ریزی شده است، بیان کرد: این طرح‌ها با پیگیری‌های انجام شده، در گیلان تدوین و اجرایی می‌شود. 

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: علاوه بر طرح‌های تدوینی گفته شده، تمامی موضوعات مورد نظر فرهیختگان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم نیز دراین دیدار بررسی می‌شود.

کد خبر : ۲۷۰۵۰۶