خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله بیات زنجانی:

هشت سال دولت قبل٬ وقفه‌ در تاریخ انقلاب بود

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۱۶۲

یک مرجع تقلید گفت: هنوز که هنوز است عامه مردم نمی‌دانند در آن ۸ سال دولت قبل چه بلایی به سرشان آمد و چه ضربه‌هایی به کشورمان خصوصاً درعرصه‌های علمی وارد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، آیت‌الله بیات زنجانی صبح امروز در دیدار اعضای هیات موسس اتحادیه انجمن اسلامی‌های دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به شرایط کشور در ۸ ساله دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: در این ۸ سال وقفه‌ای در تاریخ انقلاب ایجاد و نوعی رکود فکری، مدیریتی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علمی روبرو شدیم. 

وی افزود: هنوز که هنوز است عامه مردم نمی‌دانند در آن ۸ سال چه بلایی به سرشان آمد و چه ضربه‌هایی به کشورمان خصوصاً درعرصه‌های علمی وارد شد. 

این مرجع تقلید گفت: وقتی در این کشور مغز برنامه‌ریزی با یک نشست به هوا می‌رود٬ یعنی اینکه ما در این کشور نیاز به برنامه‌ریزی نداشتیم. 

وی خاطرنشان کرد: در آن هشت سال هتک حرمت‌ها و بداخلاقی‌ها به عنوان ارزش ترویج شد و در چنین شرایطی به راحتی با آبروی افراد بازی می‌شود. 

آیت‌الله بیات‌زنجانی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که پس از آن ۸ سال٬ جامعه ما دوباره جان گرفت وبه همین دلیل هنوز در آغاز راه هستیم. 

وی با بیان اینکه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات آن هشت سال این بود که ایران به سمت انزوا پیش می‌رفت٬ گفت: البته ما از انزوایی که براساس رسیدن به هدفمان باشد٬ نمی‌ترسیم. اما اگر انزوا مثل آن ۸ سال به خاطر ندانم کاری و روی کار آمدن افراد خاص باشد لطماتی را به کشور وارد می‌کند؛ در این شرایط نمی‌گویم ما قهرمانیم بلکه می‌گویم عاجز و ناتوانیم. 

این استاد حوزه علمیه با بیان اینکه دانشگاه‌ها و دانشجویان باید کشور را به سمت پیشرفت علمی سوق دهند٬ گفت: تعامل با جامعه و دنیا همراه با اصل محبت همراه با عقلانیت امکانپذیر خواهد بود. 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری گفت: در انتخابات مجلس دهم باید همانند انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ شرایطی فراهم شود تا یک قوه مقننه متناسب با مردم روی کار بیاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز