خبرگزاری کار ایران

حداد عادل در نشست مشترک دولت و مجلس:

به مذاکره‌کنندگان اعتماد داریم

رییس کمیسیون فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه به نوبه خود احساس دلواپسی می‌کنم گفت: به تیم مذاکره‌کننده اعتماد داریم و می‌دانیم فرزندان راستین مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمی‌دارند اما باید همواره دلواپس نیرنگ و خدعه دشمن بود.

به گزارش ایلنا، حداد عادل  با اشاره به برگزاری پنجمین نشست در آغاز سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: مجلس همدل، همزبان و همراه دولت است و نمونه آن را می‌توان در تصویب بودجه سال ۱۳۹۴ مشاهده کرد به طوری که امسال بودجه از هر سال دیگری راحت‌تر تصویب شد.

رییس کمیسیون فراکسیون اصولگرایان مجلس به مسأله هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: مسأله هسته‌ای که موضوع مشترک ملت، دولت و مجلس است، ظرفیت دو قطبی کردن جامعه ما را دارد و ضرورت دارد با همدلی و همزبانی از بروز آن پرهیز کرد.

حداد عادل، نگرانی، دلواپسی و دغدغه نسبت به مسأله هسته‌ای را ناشی از اهمیت موضوع دانست و خاطرنشان کرد: به نوبه خود احساس دلواپسی می‌کنم، اما به تیم مذاکره‌کننده اعتماد داریم و می‌دانیم فرزندان راستین مملکت در جهت منافع و مصالح کشور گام برمی‌دارند اما باید همواره دلواپس نیرنگ و خدعه دشمن بود.

رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس، برخی جزییات مذاکرات ایران با برخی قدرت‌ها در سالیان گذشته را یادآور شد و گفت: آن چیزی که می‌تواند وحدت ملی را حفظ کند همدلی، همزبانی، گفت‌وگو و گوش کردن به نقدهای سازنده است.

وی لغو تحریم‌ها همزمان با امضای توافق را ضروری خواند و افزود: در طول مذاکرات باید بر موضع رهبری معظم انقلاب و موضع شجاعانه رییس جمهوری در این باره پافشاری کرد، ضمن آنکه مجلس شورای اسلامی از موضع دولت در قبال تحولات یمن حمایت می‌کند.

کد خبر : ۲۶۹۸۳۴