خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در گفت‌وگو با ایلنا:

جلسه مشترک دولت و مجلس در راستای همدلی و همزبانی بود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فضای جلسه بسیار خوب، متشکل از جریان‌های سیاسی مختلف و در راستای همدلی و همزبانی مورد نظر مقام معظم رهبری بود. نمایندگان فراکسیون‌های اصلاح‌طلبان، اصولگرایان و رهروان ولایت در این جلسه صحبت‌های خود را مطرح کردند و رئیس مجلس نیز سخنرانی مفصلی در مورد مسائل مختلف کشور، به خصوص در مورد مشکلات اقتصادی داشت.

«حمیدرضا فولادگر» در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره پنجمین جلسه مشترک مجلس و دولت که عصر امروز برگزار شد،‌ گفت: در این نشست که در فضایی دوستان برگزار شد برخی از نمایندگان مجلس به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداخته و مسائل و مشکلاتی را مطرح کردند. آقای روحانی نیز در سخنان خود راجع به مشکلات کشور، کارهای انجام شده در امر اقتصاد، فعالیت‌های نیمه تمام دولت و کارهایی که در دستور کار است، مطالبی را بیان کردند.

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: رئیس‌جمهور در مورد تاثیر توافق هسته‌ای نیز صحبت کرده و گفت که در صورت حاصل شدن توافق، تاثیر آن در کوتاه مدت ظاهر نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور در مورد تورم و مشکلات اقتصادی گفتند که سال ۹۴ سال سختی برای اقتصاد کشور ما خواهد بود. ما تورم را تا ۱۵ درصد پایین آوردیم ولی کاهش میزان تورم از این سطح مشکل خواهد بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: رییس جمهور در مورد توافق هسته‌ای تصریح کردند که در صورت امضای توافق، تاثیر لغو تحریم‌ها به زودی ظاهر نمی‌شود. بنابراین، توصیه ایشان این بود که مجلس دولت را یاری کند و بار جدیدی روی دوش قوه مجریه نگذارد.

کد خبر : ۲۶۹۸۲۴