خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی وزیر کشور:

عمل به قانون خواسته جدی دولت از مسوولان اجرایی در انتخابات آینده است

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۴۵۸

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: مسئولان از امکانات دولتی به نفع هیچ فرد یا گروهی در انتخابات استفاده نکنند و عمل به قانون خواسته جدی دولت از مسوولان اجرایی در انتخابات آینده است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین مقیمی در نخستین جلسه شورای اداری آذربایجان غربی در سال جاری اظهارداشت: دستگاه‌های اجرایی نباید در موضوع انتخابات امکانات خود را به نفع یا ضرر هیچ گروه و حزبی بکار بگیرند و بی طرف عمل کنند و این خواسته جدی دولت از مسوولان دستگاه‌های اجرایی است.

وی در ادامه افزود: اگر دستگاه‌ها در انتخابات بی طرفی را رعایت کنند، زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم می شود.

مقیمی با تاکید بر حمایت وزارت کشور از فعالیت احزاب قانونی در کشور اضافه کرد: از فعالیت های قانونی احزاب و تشکل های سیاسی حمایت می کنیم تا نشاط سیاسی جامعه حفظ شود.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: این انتخابات را باید به گونه ای برگزار کنیم که باعث همدلی و همگرایی و وحدت بیشتر شود که در این صورت در پیشرفت و توسعه بیشتر کشور موثر خواهد بود.

مقیمی با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی از عملکرد دولت تدبیر و امید در جامعه افزود: در خصوص اقدامات و عملکرد دولت باید اطلاع رسانی دقیق به مردم صورت گیرد تا امید در بین مردم روز به روز بیشتر شود.

وی با بیان برخی از مشلات فراروی دولت ادامه داد: پایین آمدن درآمد نفت و وجود تحریم های شدید محدودیت هایی را بر سر راه اقدامات دولت ایجاد کرد که امیدواریم با تدابیر اخذ شده عقب ماندگی های چندساله را جبران کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور به بیان گوشه‌ای از موفقیت‌های دولت اشاره کرد و افزود : با تلاش دولتمردان و تدابیر لازم رشد منفی 5.6 درصدی اقتصادی را در نزدیک به دو سال اقدام دولت بهبود بخشیدیم و تورم 43 درصدی را به 15 درصد در جامعه کاهش دادیم.

مقیمی بیان کرد: تلاش ما ایجاد رونق اقتصادی در کشور است و در موضوع رکود اقتصادی نیز دولت ورود پیدا کرده تا این رکود به رونق تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای دولت در حوزه سلامت بسیار مطلوب است، گفت: هم اکنون در کشور آحاد جامعه بیمه هستند و این افتخاری برای دولت تدبیر و امید است.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: در حوزه کشاورزی نیز سرمایه گذاری اساسی و ریشه ای در کشور صورت گرفته است.

مقیمی گفت: این عملکرد در حوزه های مختلف نشان می دهد که دولت در کنار فعالیت های بین المللی، کارهای گسترده ای را در داخل کشور به کار گرفته و با همان اقتداری که در مذاکرات هسته ای حاضر شده با همان اقتدار در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در داخل کشور حاضر شده است.

وی تصریح کرد: توقع دولت همراهی و همدلی کامل مدیران با دولت در دستیابی به اهداف سند چشم انداز توسعه است که در این صورت می توانیم موفقیت های بیشتری را کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز