خبرگزاری کار ایران

کریمی اصفهانی در نشست هم‌اندیشی احزاب:

احزاب در مورد مسئله هسته‌ای یک جبهه واحد در برابر طرف مقابل باشند

دبیر کل جامعه‌انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تاکید براینکه کسی نمی‌تواند بحث هسته‌ای را به نفع خود مصادره کند، گفت: احزاب در مورد مسئله هسته‌ای باید یک جبهه واحد در برابر طرف مقابل باشند

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه‌انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار در نشست مشترک احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به مذاکرات اخیر هسته‌ای گفت: موضوع هسته‌ای ما یک مساله ملی است. بنابراین فارغ از چپ و راست باید بدانیم که شهدای هسته‌ای ما زحمات زیادی برای آن کشیده‌اند و کسی نمی‌تواند بحث هسته‌ای را به نفع خود مصادره کنند.

وی افزود: این روزها ذوق زدگی‌هایی در جامعه می‌بینیم در حالی که این یک بیانیه است و الزاماتی ندارد. این ذوق‌زدگی باعث می‌شود دشمن احساس کند ما بیشتر به آنها نیاز داریم. بنابراین باید دقت کنیم رفتارهای ما به گونه‌ای نباشد که آنها از رفتارمان سوء استفاده کنند تا اگر به توافق نرسیدیم تعدادی را متوقف کرده باشیم و نتوانیم پاسخ آنها را بدهیم.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه احزاب در خصوص مساله هسته‌ای باید به عنوان یک جبهه واحد برابر طرف مقابل باشند، گفت: در این خصوص نباید اجازه هیچ‌گونه تندروی داده شود.احزاب ما باید مبنای خود را بر زبان فارسی آقای ظریف بگذارند و به بیانیه‌هایی که به زبان‌های دیگر و توسط دیگران نقل می‌شود، کاری نداشته باشند.

کد خبر : ۲۶۴۰۱۶