خبرگزاری کار ایران

شکوری‌راد با اشاره به جلسه با مقیمی:

پس از سیاست خارجی نوبت سیاست داخلی است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص جلسات تشکل‌های سیاسی با وزارت کشور گفت: امیدواریم بعد از موفقیت دولت در سیاست خارجی به حوزه احزاب توجه بیشتری شود.

علی شکوری‌راد در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه هم اندیشی معاون وزیر کشور با دبیران کل احزاب تاکید کرد: هرچند در حوزه رشد حوزه‌های سیاسی و احزاب وعده‌های زیادی داده شده اما تا به حال چشم انداز روشنی از بهبود وضعیت سیاست داخلی ایران ارائه ئشده و به خاطر شعارهای دولت امیدواریم بعد از موفقیت در سیاست خارجی به مسئله سیاست داخلی توجه بیشتری بشود. 

قابل ذکر است دومین نشست هم اندیشی معاون وزیر کشور با دبیران کل احزاب امروز (دوشنبه شانزدهم فروردین) برگزار خواهد شد. 

همچنین نخستین جلسه هم اندیشی در اواخر اسفند ماه سال گذشته برگزار شده بود که کنعانی مقدم دبیرکل حزب سبز، رهامی دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها، غفوری فرد، راه‌چمنی، بیادی، حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت، پرویز سروری، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و حجت‌الاسلام منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی در آن جلسه حضورداشتند. 

به نظر می‌رسد با توجه با پیام نوروزی رئیس جمهور در نوروز امسال، وزارت کشور تحرکات بیشتری برای باز کردن فضای سیاسی در آستانه دو انتخابات بزرگ اسفند ۹۴ داشته باشد.

کد خبر : ۲۶۳۸۳۴