خبرگزاری کار ایران

ابوالمعالی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعتراض مهدی هاشمی به حکم بدوی کذب محض است/محکومیت موکلم کمتر از نصف ۱۵ سال است

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۴۹۷

وکیل مهدی هاشمی با تکذیب خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر اعتراض وی نسبت به حکم دادگاه بدوی گفت: هنوز تصمیمی برای اعتراض یا عدم اعتراض گرفته نشده است.

وحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اخبار برخی رسانه‌ها از جمله خبرگزاری فارس مبنی بر اینکه مهدی هاشمی به رای صادره اعتراض کرده است٬ گفت: این خبر از پایه تکذیب می‌شود چرا که هر گونه اعتراض موکل بنده نسبت به رای صادره صحت ندارد. یکی دیگر از خبرگزاری‌ها نیز از قول قاضی مقیسه این خبر را تایید کرده بود در حالی که ما نه تنها اعتراضی نکرده‌ایم بلکه تاکنون تصمیمی برای اعتراض و یا عدم اعتراض نسبت به رای صادره نگرفته‌ایم. 

وی با بیان اینکه اگر امیدی به دادرسی منصفانه نبینیم اعتراض هم نخواهیم کرد گفت: یکی از خبرگزاری‌ها در مورد سنوات محکومیت موکلم ۱۵ سال حبس را اعلام کرده بود به دلیل اینکه دادگاه غیر علنی بوده من هم از بیان جزئیات رای معذورم اما همین را می‌توانم بگویم که میزان محکومیت مهدی هاشمی در دادنامه صادره از نصف ۱۵ سال هم کمتر است. 

وکیل مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: این خبرگزاری به شکل مکرر مطالب نادرستی را در خصوص پرونده و جلسات دادرسی اعلام کرده و ما بابت موارد متعددی از این قبیل خبرگزاری‌ها شکایت کرده‌ایم و در مورد این خبرگزاری نیز این کار را خواهیم کرد چرا که اقدام آن جرم آشکاری محسوب می‌شود و معتقدیم اگر رسانه دیگری غیر از این خبرگزاری خاص این مسائل را علنی می‌کرد صراحتا از سوی نهادهای مسئول با آن‌ها برخورد می‌شد. 

ابوالمعالی یادآور شد: در مورد اعلام جزئیات پرونده موکلم متاسفانه برخی از مسئولان نیز در مصاحبه‌های خود اقدام به همین کار کرده‌اند در حالی که چنین اقدامی جرم آشکار است ما انتظار داریم طبق اصل ۱۰۷ قانون اساسی که در آن همه از حقوق برابری برخوردار است ما هم بتوانیم از هر فردی که پیش از موعد با اینکه معذوریت داشته جزئیات پرونده موکلم را بیان کرده شکایت کنیم و از قوه قضاییه نیز انتظار داریم که پس از شکایت ما با احضار این افراد نسبت به تخلفات آن‌ها رسیدگی و برخورد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز