خبرگزاری کار ایران

از سوی امیر اسماعیلی صورت گرفت:

بازدید از قرارگاه اطلاعات و شناسایی منطقه پدافند هوایی غرب

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهید دستنبو همدان از اقدامات حوزه پدافند غیر عامل و فرماندهی اطلاعات و شناسایی این منطقه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهید دستنبو همدان از اقدامات حوزه پدافند غیر عامل و فرماندهی اطلاعات و شناسایی این منطقه بازدید کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جریان این بازدید گفت: در سال جدید که به فرمایش فرماندهی معظم کل قوا سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است همه ما باید با توجه به فرمایش ایشان با همدلی و تلاش بیشتر توان رزمی و عملیاتی مجموعه پدافند هوایی را در دفاع از کشور ارتقا دهیم.

اسماعیلی اظهار داشت: منطقه پدافند هوایی غرب یکی از مهمترین بخش های شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور است و نقش موثری در رصد و پایش آسمان کشور به عهده دارد و در دوران دفاع مقدس این منطقه پدافندی با ایثار و تقدیم شهدای گرانقدر وظایف خود را به خوبی به انجام رساند.

بنا بر این گزارش امیر اسماعیلی در ادامه سفر خود با حضور در مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر(ع) اراک ازروند فعالیتهای علمی و آموزشی این مرکز اطلاع حاصل کردو با کارکنان و هنرآموزان این مرکز دیدار کرد.

کد خبر : ۲۶۳۳۰۳