خبرگزاری کار ایران

بیانیه جوانان اعتمادملی در ارتباط با بیانیه لوزان

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۱۸۰

در پی توافق هسته ای ایران با 1+5 شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از ارگان رسمی شاخه دانشجویان و جوانان حزب اعتماد ملی متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

جهان چهره واقعی ایران را دید. چهره‌ای که دیوار انزوا روبه‌روی آن نیست، از حق خویش دفاع می‌کند و با زبان منطق و به دور از تندروی سخن می‌گوید. برای مردم جهان صلح و برای ملت خویش، آرامش می‌خواهد.

سیدن به تفاهم هسته‌ای که توانست بار دیگر امید را به جامعه بازگرداند، شاید به مذاق معدودی ناخوش آید و نیز کیسه برخی کاسبان را تهی کند اما، قاطبه مردم از رخ‌داد حاضر، منتفع و بهره‌مند خواهند بود.

هرچند این پایان راه نیست اما تا رسیدن به توافق کامل راه چندانی نمانده است. اکنون، ایرانیان با قامتی افراشته و پرغرور، جایگاه خود را میان قدرت‌های جهان بازیافته و به حق، ایران را یکی از قدرت‌های غیرقابل چشم‌پوشی در منطقه و جهان می‌دانند.

نزدیک به دوازده سال از زمان شروع مذاکرات هسته‌ای می‌گذرد. در این سال‌ها نشیب و فرازهایی محسوس، سرنوشت پرونده هسته‌ای ایران را متاثر و سرنوشت مردم را تار کرد. امروز پس از طی یک روند طولانی و فرسایشی و به‌رغم تمام بی‌مهری‌های داخلی و رندی‌های خارجی، غیور فرزندان ایران زمین، بار سنگین امانت ملت را به منزل مقصود رساندند. برازنده‌ترین نام برای این روز، روز ملی پیروزی ایرانیان است.

پیروزی تیم دیپلماسی اما، آغاز آزمونی دشوار برای تیم اقتصادی دولت است. اینک، توقع خلق حماسه‌ای دیگر، این‌بار در حوزه داخلی از دولت تدبیر و امید، انتظاری به‌جا و شایسته است. امید است همان تدبیری که گره کور از پرونده هسته‌ای گشود، به سیاست داخلی نیز سامان بخشد.

شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتماد ملی، به نمایندگی از بخشی از جامعه فرهیخته و جوان کشور، این پیروزی را به آحاد ملت تبریک گفته و شرط قدرشناسی را، با تشکر از تیم مذاکره کننده به جای می‌آورد. هم‌چنین، یادآور می‌شود وعده‌های انتخاباتی دولت، دلیل اقبال عموم به ایشان بوده است. در راستای پوشیدن جامه عمل به تمام وعده‌ها، از بهبود شرایط اقتصادی تا تغییر در سیاست داخلی و باز شدن فضای سیاسی و بهبود شرایط مطبوعات و . . . از این پس تلاشی مضاعف از دولت انتظار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز