خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در مسکو با معاون وزیر خارجه روسیه دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۱۴۹۸

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو، با ایگور مورگولوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، دو طرف در این دیدار با ابراز خرسندی از تبادل هیأت‌های رسمی در سطوح عالی بین دو کشور، شناسایی فرصت‌های جدید همکاری را مورد تأکید قرار دادند.

معاون وزیر خارجه روسیه، سفرهای متقابل اخیر مقامات دو کشور و رایزنی‌های انجام‌شده را موفق ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با تفاهم و علاقه‌مندی بوجود آمده، سطح همکاری‌های اقتصادی بیش از پیش افزایش یابد.

مهدی سنایی نیز با اشاره به روند رو به رشد همکاری‌های دو کشور، توافقات اقتصادی بویژه اسنادی را که طی یکسال گذشته بین دو کشور امضا شده‌اند قابل توجه دانست و تأکید کرد در صورت اجرای تمام مفاد این توافقات، روابط اقتصادی بین دو کشور به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

سنایی همکاری‌های منطقه‌ای ایران و روسیه را در تأمین صلح و ثبات منطقه مهم ارزیابی کرد و تقویت این همکاری‌ها را خواستار شد.

ایگور مورگولوف معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز با ابراز خرسندی از روند روابط دوجانبه جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه، به نشست‌های مهم بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله نشست سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در تیرماه سال جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد که این سازمان بتواند در تقویت روابط و همکاری بین اعضا و صلح و ثبات منطقه‌ای هرچه بیشتر نقش ایفا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز