خبرگزاری کار ایران

دهقان در جلسه هم‌اندیشی دبیران کل احزاب:

ترور شخصیت از ترور اشخاص بدتر است/ حزب اعتدال و توسعه دولت ساخته نیست

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با تاکید براینکه این حزب دولت ساخته نیست،‌گفت: ترور شخصیت از ترور اشخاص بدتر است از این رو از نمایندگان احزاب می‌خواهم که به خودمان رحم کنیم تا دیگران هم به ما رحم کنند.

به گزارش خبرنگارایلنا غلامعلی دهقان در جلسه هم‌اندیشی دبیران کل احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور که در وزارت کشور برگزار شد گفت: لایحه جدید احزاب، لایحه‌ای مترقی است و مفاد آن نشان می‌دهد که در تعریف حزب، نه کسب قدرت بلکه نقد قدرت آمده است .

وی افزود: خوشبختانه در دوره جدید کمیسیون احزاب از حالت کلیشه‌ای خود خارج شده اما این که برای هیات موسس احزاب سیاسی کشور سقف تحصیلات لیسانس را گذاشته‌اند درست نیست.

دهقان با بیان اینکه ما در امر تحزب بسیار ضعیف عمل کرده‌ایم، گفت: این درحالی است که بازیگران اصلی فرآیندهای مختلف کشور احزاب هستند.

سخنگوی حزب اعتدال وتوسعه با انتقاد از برخی هجمه ها خاطرنشان کرد: اگر روزی ترور اشخاص را داشتیم امروز نباید به دست خودمان شخصیت  افراد را ترور کنیم .

وی با اشاره به همایش حزب اعتدال و توسعه گفت: ما 12 میلیون تومان سالن دانشگاه شریف را اجاره کردیم اما یکی از بزرگان حزبی هنوز چند ساعت از برگزاری همایش ما نگذشته بود این شائبه را مطرح کرد که در این همایش از امکانات دولتی استفاده می‌شود در حالیکه مدارک و مستندات ما این مطلب را تکذیب می‌کند.

دهقان با تاکید بر اینکه مساله ترور شخصیت از ترور اشخاص بدتر است گفت:‌ در کجای دنیا افراد به قدرت می‌رسند مدعی می‌شوند که ما ریشه حزبی نداریم؟ حزب اعتدال و توسعه، دولت ساخته نیست و از نمایندگان احزاب می‌خواهم که به خودمان رحم کنیم تا دیگران هم به ما رحم کنند.

کد خبر : ۲۶۰۹۳۳