خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش از صنایع هواپیمایی وزارت دفاع بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۶۰۵

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شرکت صنایع هواپیمایی ایران وزارت دفاع بازدید کرد.

به گزارش ایلنا٬ به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه از شرکت صنایع هواپیمایی ایران وزارت دفاع بازدید کردند. 

در این بازدید که منوچهر منطقی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و امیر بنی طرفی جانشین مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع حضور داشتند، امیر خلبان ایزدی مدیر شرکت صنایع هواپیمایی ایران به معرفی توانمندی‌های شرکت صنایع هواپیمایی ایران پرداخت و با تشریح ماموریت‌ها، چشم انداز و فعالیت‌های صنایع هواپیمایی ایران وزارت دفاع در دوران شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از اقدامات موثر این شرکت در جهت ارتقای توان رزم هوایی خبر داد. 

فرماندهان نیروی دریایی ارتش در ادامه از کارگاه موتور‌ها، گیرباکس، خطوط اورهای موتور، خطوط اورهای هواپیما‌ها، واحد تست موتور و کارگاه روتور بازدید کردند. 

مدیر صنعت ساخت تعمیر و ارتقای موتور شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع نیز توضیحاتی در خصوص توانمندی شرکت ص‌ها در تعمیر موتور‌ها بیان کرد. 

دریادار سیاری نیز در این بازدید با برشمردن نقش مهم سازمان صنایع هوایی و شرکت صنایع هواپیمایی ایران در اورهال بالگرد‌ها، از حمایت‌های همه جانبه شرکت ص‌ها از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد. 

وی با تاکید بر حفظ استقلال کشور، انقلاب اسلامی را موهبتی الهی دانست و گفت: تمام کارکنان نیروهای مسلح باید تلاش خود را برای حفظ استقلال جمهوری اسلامی ایران و ارتقای قدرت دفاعی و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی به کار گیرند. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان از شرکت صنایع هواپیمایی وزارت دفاع به پاس زحمات و خدمات بی‌دریغ و حمایت‌های همه جانبه با اهدای لوح یادمانی، تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز