خبرگزاری کار ایران

تابش در مراسم راه اندازی صندوق امانات اردکان:

خدمات مختلف بانکی باید در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه گردد

نماینده مردم اردکان تاکید کرد: شبکه بانکی به عنوان بازوی توانمد دولت در اعمال سیاست های پولی و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی کشور محسوب می گردد.

به گزارش ایلنا، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: شبکه بانکی به عنوان بازوی توانمد دولت در اعمال سیاست های پولی  و اجرای برنامه های توسعه اقتصادی کشور محسوب می گردد از طرفی باید این شبکه گسترده ،حافظ منافع مشتریان باشد  و رضایت آنان را فراهم کند که تشکیل صندوق امانات می تواند بعنوان یکی از خدمات بانکی کشور محسوب گردد.

محمدرضا تابش همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرایند حرکت از جامعه از سنتی به صنعتی و فراصنعتی همچنین منافع و مشکلات آن ، بر برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح در این مسیر تاکید کرد.

نماینده مردم اردکان صبح امروز در آیین راه اندازی صندوق امانات این شهرستان با بیان اینکه فعالیت‌های بانکی نباید صرفا محدود به تخصیص منابع مالی باشد گفت:خدمات مختلف بانکی باید به عنوان مکمل و  در راستای تامین نیاز مشتریان ارائه گردد تا موجب افزایش اطمینان خاطر مردم گردد.

وی همچنین با تاکید بر فرهنگ سازی برای آشنایی هرچه بیشتر مردم برای سپردن اموال و اوراق بهادار خود به این صندوق گفت: با توجه به نیاز شهرستان امیدوارم ظرفیت فعلی صندوق امانات شهرستان تا بیش از 100 عدد افزایش یابد.

نماینده مردم اردکان همچنین با اشاره به انتشار اخباری درخصوص کسالت دیشب وی نیز با بیان اینکه حال عمومی وی مساعد است از عنایت خداوندو  لطف مردم و مسئولان سپاسگزاری نمود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران استان یزد نیز در این مراسم با بیان اینکه اولین صندوق امانات بانکی شهرستان اردکان توسط این بانک انجام می شود ، این امر را مدیون پیگیری نماینده مردم اردکان دانست.

"بیگلو" اظهار داشت: اولین صندوق امانات بانک رفاه کارگران در شهرستان های  استان یزد در اردکان  با زیربنای 90 مترمربع  و  دارای 442 صندوق امانت با هزینه بالغ بر 260 میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

همچنین نماینده مردم اردکان و عضو شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور به مناسبت هفته منابع طبیعی، نهالی را غرس نمود.

کد خبر : ۲۵۸۷۶۲