خبرگزاری کار ایران

نیازآذری در تذکر شفاهی مطرح کرد:

مسئولان به وضعیت اشتغال و معیشت مردم بیشتر توجه کنند

کد خبر : ۲۵۷۵۷۴

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی باید با حضور در جمع مردم بابل، دلیل عدم افتتاح پروژه کمربندی جنوبی شهر بابل را توضیح دهد.

به گزارش ایلنا، حسین نیازآذری در نشست علنی امروز گفت: سخنان سخیف نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی غاصب را در کنگره آمریکا به شدت محکوم می‌کنم.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط فعلی ضرورت وحدت و انسجام مسئولان نظام بیشتر احساس می‌شود. همچنین مسئولان باید به وضعیت اشتغال و معیشت مردم بیشتر توجه کنند.

وی تصریح کرد: مردم بابل از خلف وعده وزیر راه و شهرسازی در اتمام پروژه کمربندی جنوب شهر بابل تا پایان سال گله‌مند هستند، بنابراین به نمایندگی از مردم از وزیر راه دعوت می‌کنم تا با حضور در جمع مردم بابل دلیل عدم افتتاح پروژه مذکور را شرح دهد.

نیازآذری افزود: با توجه به نشست مجمع نمایندگان مازندران با وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به منظور ساماندهی مشکلات پزشک خانواده در مازندران و شهرستان بابل متاسفانه تاکنون اقدام عملی در این زمینه صورت نگرفته است و مشکلات همچنان وجود دارد. انتظار این است وزیر بهداشت با توجه و نظارت مطلوب زمینه رفع مشکلات این منطقه را فراهم کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: از وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت درخواست دارم نسبت به رفع مشکل معادن منطقه مانند معدن زغال‌سنگ بندپی شهرستان بابلاقدامات لازم را انجام تا شاهد بیکاری جوانان و از کار بیکار شدن شاغلان معدن نباشیم.

نیازآذری تصریح کرد: از وزیر جهاد کشاورزی درخواست می‌کنم با استفاده از ظرفیت‌های قانون طرح انتزاع در جهت حمایت از تولید در بخش کشاورزی و همچنین تنظیم بازار در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: مردم، کشاورزان، باغداران و گاوداران شهرستان بابل از عدم توجه جهاد کشاورزی نسبت به مشکلات خویش گله دارند، بنابراین از وزیر می‌خواهم به مسائل رسیدگی کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس یادآور شد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران که متعلق به تمامی مردم است، برنامه‌ریزی‌های مدونی برای آینده استان در مسائل مربوطه ندارد، بنابراین امیدوارم اقدامات لازم را به فوریت انجام دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز