خبرگزاری کار ایران

در نشست علنی امروز و با موافقت نمایندگان؛

مطالبات فرهنگیان در سال 94 پرداخت می شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۶۳

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با تبصره الحاقی 7 ماده واحده لایحه مذکور موافقت کردند که براساس آن اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 94 هزینه می شود.

نمایندگان مردم در خانه ملت، اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد تومان را برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 94 در نظر گرفتند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه 1394، با تبصره الحاقی 7 ماده واحده لایحه مذکور موافقت کردند که براساس آن اعتباری افزون بر  یکهزار میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 94 هزینه می شود.

لازم به ذکر است که در جریان بررسی این تبصره الحاقی نمایندگان با اصلاح این تبصره و حذف عبارتی آن با 114 رأی موافق، 48 رأی مخالف و 14 رأی ممتنع از مجموع 211 نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

در تبصره اصلاح شده الحاقی 7 آمده است که درآمد حاصله از 50 درصد سود ویژه به یک دوازدهم مالیات ماهانه شرکت های بنگاه های مذبور به مبلغ 17 هزارمیلیارد ریال پس از ورایز به خزانه متناسب با وصولی از محل ردیف های 149-530000 در اختیار وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد تا در امور مربوط به پرداخت مطالبات فرهنگیان هزینه شود.

در بخش درآمدی این تبصره نیز آمده بود: شرکتهای دولتی سودده (به استثنای شرکت تابعه ذی‌ربط وزارت نفت) و بانکهای دولتی موظفند به ترتیب یک‌درصد (1%) و دو درصد (2%) از هزینه‌های خود را که در پیوست شماره (3) این قانون آمده  با تأکید بر هزینه‌های اداری و عمومی صرفه‌جویی کنند. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز