خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام ناطق نوری در شورای اداری آذربایجان شرقی:

شخص رهبری مدیریت مذاکرات را برعهده گرفته‌اند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۰۹۷

به نظرم آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده اند که دلخوش کردن به چهار شیخ جزیره نشین اشتباه بوده و باید با پهلوان منطقه وارد مذاکره شوند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران هیچ گاه دنبال مذاکرات هسته ای نبوده و این آمریکایی ها هستند که خواهان مذاکره اند،گفت:شخص رهبری مدیریت مذاکرات را برعهده گرفته‌اند و به طور یقین اگر اجازه معظم له در این کار نبود کسی حق ورود به موضوع مذاکره را نداشت.

به گزارش ایلنا٬ حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه حکومت و حکومت داری کار آسانی نیست٬ گفت:  کار اجرایی کردن در کشوری که می‌خواهد شعارهای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را حفظ کند، هزینه دارد.

وی با تاکید براینکه حفظ این شعارها خرج دارد٬‌ ابراز کرد: برای ما که می خواهیم از نظر سیاسی مستقل بوده و سرنوشتمان را بجای شرق و غرب خودمان رقم زده و تصمیمات را خودمان بگیریم، این استقلال و آزادی به طور قطع هزینه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: امروز در حالی که تمام کشورها حتی دولت های اروپایی زیر فشار و سلطه آمریکا به سر می برند، ایران اسلامی مستقل از تمام جهات در حال نقش آفرینی در عرصه بین المللی است.

حجت الاسلام ناطق نوری خاطرنشان کرد: ملت ایران در شرایطی که تحریم ها شدید شده و کارشکنی های دشمن همچنان ادامه دارد همانند هشت سال دفاع مقدس مقابل قدرت های غربی ایستاده است.

وی گفت: عصبانیت استکبار از عزت ایران است، از این رو تحریم ها را شروع کرده اما به خاطر اینکه مردم ایران مردمی فهیم و باهوش بوده و قدرت تحلیل و تفکیک مسایل از همدیگر را بخوبی دارند، نتوانسته در این مسیر موفقیتی کسب کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته تمام برنامه های دشمن با هدف دلسردی مردم از نظام و جدا سازی این دو از یکدیگر صورت می گیرد که خوشبختانه با قدرت درک بالای مردم دشمن در این مسیر نیز ناکام مانده است.

حجت الاسلام ناطق نوری به حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت: مسوولان نباید از این حضور مردم آدرس غلط بگیرند و فکر کنند که مردم مشکلی ندارند و باید همانند آنان قدرت تحلیل و تفکیک مسایل را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هیچ عاملی نمی تواند مردم ایران را از نظام اسلامی دلسرد کند، افزود: مردم از ما احترام می‌خواهند و ما به عنوان مسوولان و مدیران نظام باید به مردم شخصیت بدهیم و اگر با مردم روترش باشیم مردم از ما فاصله خواهند گرفت.

حجت الاسلام ناطق نوری همچنین با بیان اینکه ایران هیچ گاه دنبال مذاکرات هسته ای نبوده و این آمریکایی ها هستند که خواهان مذاکره اند، گفت: دلیل اینکه آمریکایی ها و شخص اوباما به فکر مذاکره افتاده این است که به این جمع بندی رسیده اند که با ایران با زبان تحریم و تهدید نمی توان صحبت کرد.

وی افزود: به نظرم آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده اند که دلخوش کردن به چهار شیخ جزیره نشین اشتباه بوده و باید با پهلوان منطقه وارد مذاکره شوند.

حجت الاسلام ناطق نوری گفت: شخص رهبری مدیریت مذاکرات را برعهده گرفته‌اند و به طور یقین اگر اجازه معظم له در این کار نبود کسی حق ورود به موضوع مذاکره را نداشت، هرچند رهبری فرموده اند که زیاد به مذاکرات خوش بین نیستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز