خبرگزاری کار ایران

با موافقت نمایندگان مشخص شد؛

شرایط سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کشور

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۶۰۳

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه 94 کل کشور، با بند (و) تبصره این لایحه موافقت کردند.

نمایندگان مجلس، شرایط سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کمترتوسعه‌یافته را مشخص کردند.

به گزارش ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه 94 کل کشور، با بند (و) تبصره این لایحه موافقت کردند.

در این بند آمده است؛ به منظور سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور، به سازمان‌های گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و شرکتهای شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک ایران اجازه داده می‌شود با رعایت قوانین و مقررات با بخش خصوصی و تعاونی تا سقف چهل و نه درصد(49%) در قالب شخص حقوقی مشارکت نمایند.

لازم به ذکر است نمایندگان با بند الحاقی بند (م) تبصره 5 موافقت کردند.

براساس این بند الحاقی به منظور آبرسانی به روستاها معادل ریالی مبلغ پانصد میلیون (500.000.000) دلار به صورت تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی در اختیار دولت قرار می‌گیردتا در سال 1394 هزینه کند. این مبلغ طی 8 سال از محل عواید حاصل از اجرای این طرحها به صندوق توسعه ملی بازپرداخت می‌شود.

گفتنی است بندهای (ز)، (ح)، (ی)، (ل) و (م) تبصره 5 به دلیل اینکه در قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت بررسی شده است، نیازی به بررسی مجدد ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز