خبرگزاری کار ایران

برای کار کارشناسی بیشتر انجام شد؛

ارجاع بررسی مشکلات بازنشستگان فولاد در قانون بودجه به کمیسیون تلفیق

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۶۸

پیشنهاد ما این است که این تبصره جهت بررسی بیشتر و حل مشکل بازنشستگان فولاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا پیشنهادی جامع و کامل از درون کمیسیون تلفیق بیرون آید.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی بند مربوط به حل مشکلات بازنشستگان فولاد را برای بررسی بیشتر جوانب این مساله و کار کارشناسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در صحن علنی امروز در جریان بررسی بخش‌های هسته‌ای قانون بودجه سال 1393 با پیشنهاد عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس برای الحاق یک جزء به بند ج تبصره 3 موافقت نکردند.

عزیزی در جریان بررسی بند ج تبصره 3 با ارائه پیشنهاد خود در این باره گفت: دولت 20 هزار میلیارد تومان برای پرداخت بدهی بازنشستگان صنعت فولاد بدهکار است که تصور می‌شد این بدهی مربوط به دولت قبل است. اما بررسی‌ها نشان داد این موضوع درست نیست و دولت باید از محل بودجه سال گذشته بدهی را پرداخت کند که بر این اساس پیشنهاد ما این است که مبلغ 177 هزار میلیارد ریال  از محل بند الف و ج تبصره 3 در مورد واگذاری‌ها به بخش خصوصی اختصاص یابد تا بتوان مشکل بازنشستگان را حل کرد.

در ادامه رئیس جلسه امروز صحن علنی با بیان اینکه تبصره الحاقی 16 و کل لایحه بودجه به دنبال حل مشکل صندوق بازنشستگان فولاد است، گفت: به همین دلیل پیشنهاد ما این است که این تبصره جهت بررسی بیشتر و حل مشکل بازنشستگان فولاد به کمیسیون تلفیق ارجاع شود تا پیشنهادی جامع و کامل از درون کمیسیون تلفیق بیرون آید.

 گفتنی است در ادامه نمایندگان پیرو اظهارات حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد بررسی بیشتر حل مشکل صندوق بازنشستگان فولاد را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز