خبرگزاری کار ایران

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی:

برنامه هسته‌ای ایران از شفافیت کامل برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۰۰۴

کل برنامه‌های هسته‌ای، تاسیسات، تجهیزات و همچنین مواد تا حد گرم، تحت نظارت آژانس قرار دارد و این نشانه شفافیت کامل برنامه هسته‌ای ایران است.

نماینده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از پایان نشست توجیهی - فنی آژانس گفت: جلسه مفیدی بود و حکایت از این داشت که برنامه هسته‌ای ایران از شفافیت کامل برخوردار است.

به گزارش ایلنا، رضا نجفی سفیر و نماینده کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از پایان نشست توجیهی - فنی آژانس درباره اجرای موافقتنامه پادمان که عصر چهارشنبه در مقر آژانس برگزار شده بود به واحد مرکزی خبر گفت: این جلسه کاملا فنی و به گزارش اخیر مدیرکل آژانس اختصاص داشت.

وی با اشاره به این‌که «پرداختن به جزییات در چنین جلساتی ضروری نیست» افزود: به هرحال این موضوع به رویه تبدیل شده است و همچنان ادامه دارد.

وی بار دیگر با تاکید بر این‌که «بحث‌های مطروحه در این جلسه کاملا فنی بود» گفت: در این جلسه کل برنامه‌های هسته‌ای، تاسیسات، تجهیزات و همچنین مواد تا حد گرم، تحت نظارت آژانس قرار دارد و این نشانه شفافیت کامل برنامه هسته‌ای ایران است.

نماینده ایران در آژانس گفت: به هرحال انتظار این است که هفته آینده و پس از گزارشی که منتشر شده و بعد از این جلسه فنی، این موضوع در جلسه شورای حکام بحثشود.

وی افزود: در این نشست همچنین به دیدارهای دوجانبه یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با دکتر ظریف در حاشیه کنفرانس مونیخ و دیدار دیروز عراقچی در وین اشاره شد. همچنین به توافق دو طرف برای ادامه گفت‌وگوها و یافتن راه‌حل‌ها با هدف تسریع همکاری‌ها و حل و فصل تمام موضوعات دوجانبه نیز اشاره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز