خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام حسنی:

توهین به سپاه توهین به ارتش است

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۴۰۶

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه ارتش به شدت از دست توهین کنندگان به سپاه عصبانی است و منتظر صدور اجازه است تا در مقابل توهین کنندگان سپاه عمل کند، گفت: ارتش حامی سپاه است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجدید میثاق در حرم امام (ره) با گرامی‌داشت سالروز تشکیل این سازمان در ۲۴ مهر ۱۳۵۸ گفت: امروز سازمان عقیدتی سیاسی توفیق حضور در حرم امام (ره) را پیدا کرد تا هم سالروز تاسیس سازمان و هم بیعت دوباره با امام (ره) داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما به عنوان سربازان فرهنگی به وظایف انقلابی عمل خواهیم کرد، اظهار داشت: فلسفه تاسیس این سازمان در بیانات رهبر حکیم انقلاب عنوان شده است که هنر عقیدتی سیاسی آوردن دل‌ها به سوی خدا است ماموریت ما این است که دل‌ها را به سوی خدا بیاوریم و ۳۷ و ۳۸ سال است که این کار انجام شده و در حال انجام شدن است و به نظر می‌رسد رهبر فرزانه انقلاب از این امر راضی هستند و این گفتار رضایت ایشان را از عملکرد عقیدتی سیاسی نشان می‌دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی یک سازمان چند وجهی است که در حوزه مسایل اعتقادی و سیاسی عمل می‌کند، تصریح کرد: در مقوله سیاسی نکته‌ای را یادآوری می‌کنیم که مربوط به توهینی است که به سپاه صورت گرفته است ارتش جمهوری اسلامی ایران حامی سپاه است چراکه ارتش و سپاه هر دو دارای یک هدف هستند و یک فرمانده و یک ماموریت دارند ماموریت آنها حفظ استقلال و تمامیت ارزی میهن اسلامی و دفاع از ارزش‌های دینی و ملی است.

حسنی با تاکید بر اینکه ما از سپاه جدا نیستیم، خاطرنشان کرد: توهین به سپاه را توهین به ارتش می‌دانیم بنابراین از دست توهین‌کنندگان به سپاه عصبانی هستیم و ارتش منتظر است در صورت صدور اجازه در مقابله با توهین‌کنندگان به سپاه به وظیفه خود عمل کند. بنابراین اشتباه فکر می‌کنند که به سپاه محبوب و مقتدر توهین می‌کنند فقط به سپاه توهین کرده‌اند سپاه و ارتش به منزله یک روح در دو بدن هستند.

وی اضافه کرد: آن روزی که صاعقه آسمان غیرت ایمان ارتش اجازه غرش پیدا کند دشمنان سپاه حتی فرصت توبه کردن را هم پیدا نخواهند کرد و هرگز به آنها اجازه این یاوه‌گویی‌ها را نمی‌دهیم و نخواهیم داد. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه امام در مقابل مستکبران می‌ایستاد، ابراز داشت: راه امام (ره) با رهبری امام گونه رهبر فرزانه انقلاب با همان قوت ادامه دارد و کشوری که رهبرش راه امام را ادامه می‌دهد دشمنان بدانند که سیلی سختی از این توهین‌ها دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز