خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام پناهیان:

آل سعود همان آل یهود است/ قیام یمن هیاهوی سازش‌کاران را خفه کرده است

یک استاد حوزه علمیه آل سعود را همان آل یهود خواند و از مردم یمن خواست تا با ادامه دادن قیام خود، مکه و مدینه را از دست آل سعود نجات دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان در پایان راهپیمایی نماز جمعه این هفته تهران در حمایت از مردم یمن گفت: از روز اول پیامبر (ص) در مدینه با مهربانی و کریمانه با یهودیان برخورد کرد و به آن‌ها اجازه داد در دین خودشان باقی بمانند و امور اقتصادی خودشان را داشته باشند و حتی حق دفاع از آنها را لازم دانست.

وی گفت: پیامبر هیچ گونه اصراری به مسلمان شدن آنها نداشت هر چند آن‌ها یقین داشتند پیامبر اسلام آخرین پیامبر خداست ولی پیامبر سال‌ها آنها را تحمل کرد و بخشی از این یهودیان به پیامبر خیانت کردند.

پناهیان بیان کرد: حداقل ۱۰۰ سال است که این یهودیان بعد از آن سال‌ها، مسلمانان را در این منطقه به خاک و خون می‌کشندو جنایت می‌کنند ولی امروز ما شاهد ضعف یهود هستیم و دوران جنایت آنها رو به پایان است و آخرین نوع جنایت آن‌ها نیز علیه مردم یمن است.

این مدرس حوزه علمیه خاطر نشان کرد: همه گرفتارهای امروز شام، عراق، یمن از همین یهودیان است. حتی مردم آمریکا و اروپا نیز گرفتارشان از همین یهود است.

پناهیان تصریح کرد: ما آماده‌ایم بعد از آنکه به جنایت یهودیان در منطقه خاتمه دادیم، مردم اروپا و آمریکا را از ستم یهودیان برهانیم زیرا مشاهده می‌کنیم که آنها به پای صندوق‌های رای دروغین می‌روند ولی همیشه یهودیان سردمداران آن‌ها می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: ما در گذشته گمانه‌زنی‌هایی مبنی براینکه آل سعود‌‌ همان یهود است داشتیم ولی این مسئله امروز صراحتا با این جنایت‌ها در منطقه به اثبات رسیده است که این‌ها‌‌ همان یهودیان هستند که کعبه و مدینه در دست آن‌ها اسیر است که ان‌شاء الله با دست این مردم یمن آن‌ها را آزاد خواهیم کرد زیرا که آل سعود با این نوع اقدامات اخیر گور خودش را کنده است.

این استاد حوزه گفت: روزی صهیونیست به لبنان و سوریه حمله کرد ولی نتوانست کاری از پیش ببرد امروز با حمله به یمنی که در پرچم آن‌ها دو شمشیر وجود دارد، حماقت بزرگی را انجام داده است. این‌‌ همان است که خداوند متعال می‌فرماید من دشمنان شما را از نادانان قرار داده‌ام. آنها امروز دراوج حماقت هستند.

پناهیان یادآور شد: ما امروز اینجا نیستیم که مرگ بر آل سعود و یهود بگوییم، بلکه آمده‌ایم به اهل یمن مژده فتح و نصرت بدهیم.

وی گفت: ما امروز آمده‌ایم حمایت خودمان را از مردم مظلوم یمن نشان دهیم. آنهایی که امید داریم مکه و مدینه را به زودی آزاد کنند. آمده‌ایم بگوییم دل ما با شما است و در انتظار به ثمر رسیدن این موضوع هستیم و بزرگ‌ترین امتیاز شما ایمان و بزرگ‌ترین مشکل که شما ندارید، رهبران سازش کار است.

پناهیان گفت: سازشکاران باید بدانند مکه و مدینه باید آزاد شود تا راه آزادی قدس هموار گردد. اگر امام خمینی (ره) روزی فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد اما این موضوع نیاز به بال دیگری داشت که هیچ کس تصور نمی‌کرد خود دشمن این مسیر را مهیا کند.

پناهیان خطاب به مردم یمن گفت: اگر امروز صبر و تدبیر شما است این زیادطول نخواهد کشید که مکه و مدینه از دست آل سعود آزاد شود. ۱۰۰ سال است که مسلمانان جهان آل سعود که‌‌ همان آل یهود است را چون خاری در چشم و دشنه‌ای در پهلو تحمل می‌کنند و این ام‌الفساد منطقه است.‌ ای مردم یمن این دشنه فرورفته را بیرون بکشید تا همه مسلمانان از آن خلاص شوند. چشم مردم ایران به شماست تا مکه و مدینه را آزاد کنید.

این استاد حوزه بیان کرد:‌ای مردم یمن، مردم ایران اسلامی اولین خبرهایی که دنبال می‌کنند مربوط به شماست که یکی از برکات اندک قیام شما امروز این است که هیاهوی سازش‌کاران را در همه بلاد اسلامی حتی ایران خفه کرده‌اید و ما را از دست سازشکاران نجات داده‌اید.

وی اضافه کرد: اگر آل سعود عقل و تدبیر داشت امروز به نزد مردم عراق و شام و مظلومان می‌رفت و عذرخواهی می‌کرد تا مدتی پابرجا بماند. مردم ایران در طول این سی و پنج سال گذشته به اندازه امروز خوشحال نیستند و احساس نمی‌کنند که خون شهدا به ثمر نشسته است. اگر روزی امام (ره) فرمود حج بدون مرگ بر آمریکا قبول نیست، امروز شما می‌گویید نماز بدون مرگ بر آمریکا و اسرائیل قبول نیست.

پناهیان گفت: برخی از یاوه گویان همیشه می‌گویند چرا ما به مظلومان منطقه کمک می‌کنیم؟ ما باید بگوییم امروز ما به آنها کمک نمی‌کنیم بلکه آنها به ما کمک می‌کنند، زیرا که به ما عزت داده‌اید و پرچم را بالا برده‌اید و خون شهدای ما را حفاظت کرده‌اید.

کد خبر : ۲۷۵۷۰۸