خبرگزاری کار ایران

به بهانه دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایلنا؛

میرلوحی: در ۸ سال گذشته صدای اصلاح‌طلبان تنها از معبر ایلنا به گوش رسید

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۱۸۹

برخی رسانه‌ها تنها اسمشان رسانه است اما در واقع توبخانه کینه‌توزی و تفرقه هستند در حالی که ایجاد تفرقه و کینه توزی، تهمت و افترا از ساحت ایلنا در این سال‌ها به دور بوده و منافع ملی، آزادی و وحدت عمومی مسائلی بوده که همواره در متن تلاش این خبرگزاری به خوبی ردیابی شده است.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در دوره هشت ساله‌ای که اصلاح‌طلبان با محدودیت مواجه بودند و جریان مقابل همه رسانه‌های کشور از جمله صدا و سیما را در اختیار داشت، صدای اصلاح‌طلبان تنها از معبر ایلنا به گوش هواداران می‌رسید.

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به دوازدهمین سالگرد تاسیس خبرگزاری کار ایران گفت: در تمام این سال‌ها ایلنا به عنوان یک رسانه موفق و مسئول به شکل کم‌هزینه و پرثمر ظاهر شد و توانست در فضای رسانه‌ای کشور جایگاه ارزشمندی را پیدا کند.

وی افزود: ایلنا در دوران محدودیت و رونق، سیاست‌های مدبرانه و تصمیمات خوب و در عین حال حرفه‌ای گرفت برای همین توانست در این فضا خدمت کند و دوام داشته باشد، اینکه یک رسانه بتواند رشد پیدا کند، نشان‌دهنده این است که مدیران و برنامه‌ریزان دلسوز و زمان‌شناسی دراین رسانه هستند و خبرنگاران پرهدف و با انگیزه‌ای در آن فعالیت می‌کنند.

میرلوحی با بیان اینکه در فضای رسانه امروز فقط منابع مالی و وابستگی به نهادها مهم نیست بلکه انگیزه نقش مهم‌تری دارد، گفت: در دوره هشت ساله‌ای که اصلاح‌طلبان با محدودیت مواجه بودند و جریان مقابل همه رسانه‌های کشور از جمله صدا و سیما را در اختیار داشت، صدای اصلاح‌طلبان تنها از معبر ایلنا به گوش هواداران می‌رسید و ایلنا در این سال‌ها تنها صدا و رسانه جریان اصلاحات بود. بنابراین لازم است به نمایندگی از جریان اصلاحات از این خبرگزاری که در هشت ساله غربت اصلاح‌طلبان نقش مهمی را در انتشار اخبار واقعی ایفا کرد، تشکر کنم.

وی ادامه داد: اگرچه در دنیای امروز رسانه‌ها به غول‌های اقتصادی وابسته هستند، اما فکر می‌کنم بیش از همه رفتار حرفه‌ای و مستقل بودن می‌تواند به یک رسانه کمک کند. موضوعی که بسیار ارزشمند است این است که یک رسانه بتواند بدون توجه به منافع شخصی صدای خبرساز یک فعالیت و اندیشه را به گوش جامعه برساند. درحالی که خیلی از رسانه‌ها این رسالت را فراموش می‌کنند و خود را همواره جایگزین احزاب و گروه‌ها می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: برخی رسانه‌ها تنها اسمشان رسانه است اما در واقع توبخانه کینه‌توزی و تفرقه هستند در حالی که ایجاد تفرقه و کینه توزی، تهمت و افترا از ساحت ایلنا در این سال‌ها به دور بوده و منافع ملی، آزادی و وحدت عمومی مسائلی بوده که همواره در متن تلاش این خبرگزاری به خوبی ردیابی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز