خبرگزاری کار ایران

ناصری در گفت‌وگو با ایلنا:

شورای مشورتی اصلاح‌طلبان راهبردهای نهایی انتخابات را تعیین می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۸۶۳

تمامی گروه‌های اصلاح‌طلب در سراسر کشور با شورای مشورتی هماهنگ هستند؛ چرا که برای اصلاح‌طلبان این شورا مرجع نهایی است که راهبردهای انتخابی را تعیین می‌کند / امیدواریم مشکل رییس‌دولت اصلاحات از سوی شورای عالی امنیت ملی هر چه زودتر حل شود.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: امروز تمامی گروه‌های اصلاح‌طلب در سراسر کشور با شورای مشورتی هماهنگ هستند؛ چرا که برای اصلاح‌طلبان این شورا مرجع نهایی است که راهبردهای انتخابی را تعیین می‌کند.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به اینکه حلقه اول اطرافیان احمدی‌نژاد هنوز فعالیت‌های خود را تعطیل نکردند، گفت: من معتقدم که این گروه نه تنها برای انتخابات مجلس بلکه برای اتخابات ریاست جمهوری و شوراها نیز فعال می‌شوند.

وی افزود: احمدی‌نژاد در دوره ۸ ساله خود با قدرت و امکاناتی که داشت اقدام به کادرسازی نیرو در سراسر کشور کرد و برای این کار منابع مالی قابل توجهی مورد استفاده قرار گرفت.

این فعال سیاسی اصلاح‌‌طلب با تاکید بر اینکه تاکنون برای فعالیت‌های احمدی‌نژاد چراغ قرمزی به او نشان داده نشده است، گفت: اگرچه اصلاح‌طلبان فاقد منابع مالی هستند اما اگر من هم مثل احمدی‌نژاد این امکانات و پشتوانه مالی را داشتم قطعا فعالیت‌های سیاسی خود را ادامه می‌دادم.

ناصری در خصوص فعالیت‌های اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس عنوان کرد: تمامی اصلاح‌طلبان پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ متقاضی ادامه حیات شورای مشورتی بودند. این شورا هم به کار خود توسعه داده و امروز تمامی گروه‌های اصلاح‌طلب در سراسر کشور با شورای مشورتی هماهنگ هستند؛ چرا که برای اصلاح‌طلبان این شورا مرجع نهایی است که راهبردهای انتخابی را تعیین می‌کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه در خصوص ممنوعیت درج اخبار و تصاویر رئیس دولت اصلاحات در رسانه‌ها به عنوان اصلی‌ترین مرجع هماهنگی اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت: باور ما این است که نه دولت و نه شورای عالی امنیت ملی با این تصمیم موافق نیستند امیدواریم از سوی شورای عالی امنیت ملی هر چه زودتر این مشکل حل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز