خبرگزاری کار ایران

دبیرکل حزب اراده ملت ایران به ایلنا خبر داد:

آغاز کنگره «حاما» با پیام آیت الله هاشمی / تغییر محل برگزاری

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۷۱۲

به رغم ناملایمتی های صورت گرفته، کنگره حاما با توجه به برنامه ریزی های ۷ماهه انجام شده، فردا جمعه با حضور نماینگان رسانه ها، مدعوان و سخنرانان برگزار می شود.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران از آغاز کنگره این تشکل سیاسی با پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

احمد حکیمی‌پور در گفت‌و‌گو با با خبرنگار ایلنا؛ ضمن اعلام خبر فوق افزود: کنگره هفتم حاما با تغییر محل برگزاری، فردا جمعه ساعت ۹ صبح پس از قرائت پیام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و با برنامه اعلامی قبلی، آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: پیش‌تر تالار کشور متعلق به وزارت کشور برای برگزاری کنگره با انعقاد قرارداد فی‌مابین طرفین هماهنگ شده بود که متأسفانه به سبب آنچه «موانع فنی و مشکلات پیش آمده» اعلام کردند، محل برگزاری تغییر یافت.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران با ابراز گلایه از ناهماهنگی‌های داخلی موجود در وزارت کشور، اظهار داشت: به رغم ناملایمتی‌های صورت گرفته، کنگره حاما با توجه به برنامه‌ریزی‌های ۷ ماهه انجام شده، فردا با حضور نماینگان رسانه‌ها، مدعوان و سخنرانان برگزار می‌شود.

حکیمی‌پور یادآور شد: محل جایگزین برگزاری کنگره پس از تلاش‌های فراوان و ضیق وقت در انتخاب مکان، به تالار همایش‌های پژوهشکده فرهنگ و هنر واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان‌های ولی عصر(عج) و خیابان فلسطین، نبش خیابان برادران شهید مظفر(جنوبی) انتقال یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز