خبرگزاری کار ایران

محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به ایلنا:

رییس دولت اصلاحات ممنوع‌البیان و تصویر است

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۹۳

در مورد کسانی که شورای عالی امنیت ملی در مورد آن‌ها تصمیم گرفته یا قوه قضاییه آنها را به عنوان سران فتنه محسوب می‌کند٬ دستگاه قضا می‌تواند دستوراتی بدهد.

سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه رسانه‌هاحق ندارند تصویر یا مطالبی از رییس دولت اصلاحات منعکس و منتقل کنند٬ افزود: این دستور همچنان به قوت خود باقی است و اگر رسانه‌ای خلاف آن عمل کند با آن برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود در خصوص سوال خبرنگار ایلنا٬ مبنی بر اینکه به چه دلیل طی هفته‌های اخیر از سوی قوه قضاییه دستور منع درج نام و تصویر رئیس دولت اصلاحات به رسانه‌ها داده شد٬ گفت: در مورد کسانی که شورای عالی امنیت ملی در مورد آن‌ها تصمیم گرفته یا قوه قضاییه آنها را به عنوان سران فتنه محسوب می‌کند٬ دستگاه قضا می‌تواند دستوراتی بدهد.

معاون اول دستگاه قضا افزود: در مورد فرد مورد نظر نیز دستور داده شد که رسانه‌ها حق ندارند تصویر یا مطالب او را منعکس و منتقل کنند٬ این دستور همچنان به قوت خود باقی است و اگر رسانه‌ای خلاف آن عمل کند با آن برخورد خواهد شد.

اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا٬ که از او در مورد انتشار فیلمی از رسانه ملی در توهین به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پرسید٬ گفت: دو روز پیش این مطلب را از فردی شنیدم و به او گفتم آیا این فیلم را دیده‌ای؟ او گفت بله٬ من تعجب کردم و گفتم این مساله قابل توجه است. وی گفت: با پیگیری این مساله متوجه شدم فیلم مورد نظر مربوط به ۲۲ بهمن امسال نیست٬ بلکه به سال‌های قبل و انتخابات مجلس برمی‌گردد. بنده نمی‌گویم که کلیت این مساله درست بوده چراکه از نظر ما هم اصل این کار مورد تایید نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز