خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام خامنه‌ای در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پشتیبانی از مذاکرات هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۲۷۴

همه گروه‌های اصلاح‌طلب از مردم دعوت کردند تا در راهپیمایی شرکت کنند، چرا که اصلاح‌طلبان نیز بخشی از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی پشتیبانی از مذاکرات هسته‌ای به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین هادی خامنه‌ای در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران درباره حضور گسترده مردم در این راهپیمایی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نوعی پشتیبانی از مذاکرات هسته‌ای به حساب می‌آید، چرا که کارشناسان هسته‌ای زحمت کشیده‌اند و مردم نیز قدردانی خود را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: راهپیمایی امسال پررنگ‌تر از همیشه بود، چون مردم همیشه در مقابل تهدید عکس‌العمل نشان می‌دهند و حالا که تهدید صورت گرفته، مردم نیز بهتر از سال‌های گذشته حضور پیدا کرده‌اند.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با اشاره به حضور اصلاح‌طلبان در راهپیمایی ۲۲ بهمن یادآور شد: همه گروه‌های اصلاح‌طلب از مردم دعوت کردند تا در راهپیمایی شرکت کنند، چرا که اصلاح‌طلبان نیز بخشی از نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز