خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شکستن ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل از برکات انقلاب اسلامی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۰۰۷

در رژیم گذشته، کشور ایران سالهای طولانی تحت سیطره ابرقدرت‌های دنیا قرار گرفته بود و یکی از دلایل انقلاب و اعتراض مردم به حکومت همین سیطره و سلطه اجانب بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مردم ولایت‌مدار، انقلابی و همیشه در صحنه با حضور پر شور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید عهد خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم طی سخنانی در مراسم جشن و گرامیداشت ایام دهه فجر با تبریک این ایام گفت: با گذشت سی و شش سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هنوز اهداف و ابعاد و عوامل پیروزی انقلاب به طور کامل برای مردم تبیین نشده است و ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین و اهداف و عوامل و ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را از سایر انقلاب‌های دنیا متمایز می‌سازد، تصریح کرد: دین مداری و مردم مداری بودن از ویژگی‌های این انقلاب می‌باشد و بسیاری از دانشمندان عامل مذهب، دین و اسلام را از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران خوانده‌اند.

آل هاشم افزود: در سایر انقلاب‌های دنیا یک حزب حرکت می‌کند و انقلابی را به وجود می‌آورد و به دنبال آن بعد از پیروزی حزب، مردم از آن حزب پیروی می‌کنند اما در انقلاب اسلامی نقش مردم بسیار ارشمند، ستودنی و منحصر به فرد بود.

وی ویژگی بعدی انقلاب اسلامی ایران را ظلم ستیزی و بیگانه ستیزی خواند و خاطرنشان کرد: در رژیم گذشته، کشور ایران سالهای طولانی تحت سیطره ابرقدرت‌های دنیا قرار گرفته بود و یکی از دلایل انقلاب و اعتراض مردم به حکومت همین سیطره و سلطه اجانب بود.

آل‌هاشم ترویج سبک زندگی اسلامی به جای سبک زندگی غربی را از برکات انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و افزود: امروزه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه حاکم می‌باشد و تذکر لسانی وظیفه همگانی می‌باشد و تربیت و رشد افراد متعهد، ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه، تحول در نظام آموزشی، سینما، تلویزیون، مطبوعات، کتب و گسترش فرهنگ معنویت و عاشورا که نمونه‌ای از آن را جوانان متعهد و ولایت مدار در دوران دفاع مقدس به عرصه نمایش گذاشتند از دستاوردهای این انقلاب است.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه محور خدمت رسانی در انقلاب را مردم خواند و تصریح کرد: نابودی رژیم طاغوت، پیوند دین و سیاست، رد وابستگی و گفتمان نه شرقی نه غربی، ارتقاع سطح بینش سیاسی، تبدیل رهبری دنیایی به رهبری الهی، تاسیس نهادهای جدید، برگزاری انتخابات از دستاوردهای سیاسی انقلاب اسلامی ایران هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به دستاوردهای خارجی و بین المللی انقلاب تصریح کرد: شکستن ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل، صدور فرهنگ انقلاب و مبارزه با ظلم ستیزی به تمام دنیا، جهانی نمودن روز قدس، پیشرفت در زمینه‌های علمی و فن آوری، دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای، پیشرفت‌های پزشکی و نانویی، توجه به تکنولوژی فضایی و پرتاب ماهواره‌ای بومی، تلاش برای دستیابی به داروهای بیماری‌های صعب العلاج و… از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

آل هاشم، حفظ دستاوردهای انقلاب را در سایه وحدت و همدلی و اطاعت محض از فرماندهی معظم کل قوا خواند و افزود: فردا مردم ولایت مدار، انقلابی و همیشه در صحنه با حضور پر شور خود در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با آرمانهای امام(ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید عهد خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز