خبرگزاری کار ایران

بیانیه سازمان بسیج عشایری کشور به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۲۱

خورشید سی وششمین بهار پرطراوت استقلال آزادی در حالی در سرزمین «اسلام ناب محمدی» طلوع می‌کند که جهانیان و مستکبران، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت عاشق رسول الله(ص) شده است

سازمان بسیج عشایری کشور در بیانه‌ای به مناسبت یوم الله۲۲ بهمن حضور عشایر بسیجی در این راهپیمایی بزرگ با لباس بومی و محلی و با سربند(یا محمد رسول الله) اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

السلام علیک یا رسول الله

مقام معظم رهبری:

«از اوّلین روز پیروزى این انقلاب، همه‌ ما گفتیم و همه‌ ملّت باور کردند که کار با پیروزى بر ایادى آمریکا در کشورمان تمام نمی‌شود، کار در ۲۲ بهمن به پایان نمی‌رسد، بلکه کار در این روز بزرگ و مبارک تازه آغاز می‌شود. ما در ۲۲ بهمن قدم در جادّه‌اى گذاشتیم که انتهاى اینجادّه، جامعه‌ اسلامى و انسانىِ آسوده و پر نعمت و پر برکت و برابر امر خدا و قوانین الهى است؛ به تدریج به آن ‌‌نهایت نزدیک خواهیم شد».

انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که فرهنگ استعمار و استکبار بر تمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی(ره) با الگو گرفتن از مبارزه و ایستادگی پیامبر اسلام(ص) در پیروزی و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیایی آلوده به ظلم و ستم و استیلای استعمار امپریالیستی بر جهان، انقلاب اسلامی ایران را رهبری نمود و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی ودیعه الهی تحقق یافت و نهضت اسلامی ایران به پیروزی رسید.

خورشید سی وششمین بهار پرطراوت استقلال آزادی در حالی در سرزمین «اسلام ناب محمدی» طلوع می‌کند که جهانیان و مستکبران، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت عاشق رسول الله(ص) شده است و در پرتو امواج بیداری ‌بخش انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوندی برای «حکومت جهانی مستضعفین» و درک ظهور «موعود» مهیا شده است.

قطعا همه این افتخارات، بالطف خداوندمتعال وپیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبری‌های حکیمانه، مدبرانه ودلسوزانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) ونیزاتحادو انسجام ملت بزرگ ایران ومسئولان پدیدآمده است. از این رومسئولان محترم باید با درنظرگرفتن مصالح کشور، همدلی وهمفکری وبرادری خودراحفظ کرده وباپیروی ازفرامین و رهنمون‌های حکیمانه رهبری انقلاب باهمه توان درمقابل متجاوزان ایستادگی نمایندکه ان تنصروالله ینصرکم ویثبت اقدامکم.

سازمان بسیج عشایری به نمایندگی از سران طوائف سنی و شیعه، اقوام و سران ایلات و عشایر سراسر کشور بار دیگر با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی، با اعلام حضور عشایر بسیجی در این راهپیمایی بزرگ با لباس بومی و محلی و با سربند(یا محمد رسول الله)، با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز چهارشنبه ۲۲ بهمن امسال برای بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خودنمایی می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز