خبرگزاری کار ایران

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت حزب اعتدال و توسعه برای راهپیمایی مردمی در ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۴۳

دولت یازدهم طی ۱۸ماه گذشته تلاش کرده‌ با تاکید بر توازن آرمانها و واقعیتها، اعتدال را در تمامی زمینه‌های سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی، ساری و جاری گرداند.

در آستانه فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه ای مردم را به حضور در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه به مناسبت ۲۲ بهمن به شرح زیر است:

۲۲ بهمن‌ماه هر سال، یادآور پیروزی انقلاب بزرگی است که آرمان‌های متعالی آن در شعار استراتژیکِ «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» تجلی یافت و ارمغان آن انقلاب؛ نظام جمهوری اسلامی ایران، پس از ۳۶ سال همچنان سرافراز به حرکت تکاملی خود ادامه می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران در آستانه ۳۶ سالگی از حیات سیاسی خود و با استقرار دولت تدبیر و امید، بیش از گذشته به آینده امیدوار است و با بهره‌گیری از تجربیات گذشتگان، به ایرانی توسعه یافته در تمامی ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می‌اندیشد.

واقعیت این است که انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم در ۲۴ خردادماه سال گذشته را می‌توان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و سرآغاز «عصر اعتدال» نامید.

دولت یازدهم طی ۱۸ ماه گذشته تلاش کرده‌است با تاکید بر توازن آرمان‌ها و واقعیت‌ها، اعتدال را در تمامی زمینه‌های سیاست خارجی، سیاست داخلی، اقتصاد، فرهنگ و مسائل اجتماعی، ساری و جاری گرداند.

حزب اعتدال و توسعه معتقد است دولت تدبیر و امید طی یک‌و نیم‌سال گذشته توانسته‌است با دیپلماسی اعتدالی خود در عرصه سیاست خارجی، تبلیغات صهیونیسم جهانی در پروژه اسلام‌هراسی را خنثی و با ارئه تصویری درست و منطقی، چهره صلح‌طلبانه مردم ایران را به‌خوبی به جهانیان بنمایاند.

همچنین درایت و تدبیر دولت اعتدال سبب شد تا در موضوع «انرژی هسته‌ای» تشدید تحریم‌های اقتصادی هرچه‌بیشتر علیه ملت ایران متوقف شود و همچنان با گردش چرخ سانتریفیوژها، رشد لجام‌گسیخته تورم، مهار شده و امید به بهبود کسب و کار در اقتصاد بیش از گذشته ایجاد گردد.

همچنین ایجاد روند مثبت رشد اقتصادی با تدبیر و الهام از مبانی اقتصاد مقاومتی و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های موجود، از دیگر دست‌آوردهای دولت در این عرصه بود.

حزب اعتدال و توسعه همانند سال‌های گذشته با شعار فراگیر «اتحاد و همدلی» علیه همه دشمنان انقلاب اسلامی از همه آحاد ملت عزیز ایران در خواست می‌کند تا به یاد روزهای پرشور و حماسه بهمن ۱۳۵۷ و برای زنده نگه‌داشتن آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای این انقلاب، در روز ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۳ با شرکت در راهپیمایی عظیم این روز، یک‌بار دیگر مطالبات برحق خود را که در شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» تبلور یافته فریاد برآورند و به همگان یادآور شوند که این شعار محوری انقلاب، فراموش نشده است.

به امید اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی ملت بزرگ ایران.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز