خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی زمینی ارتش در جشن پیروزی انقلاب:

پیوستن ارتش به امت اسلامی عامل مهمی در پیروزی انقلاب بود

کد خبر : ۲۵۰۳۲۳

کشورهای اطراف ما نیز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ما، به پا خاسته‌اند، اما همانگونه که می‌بینیم ضعف رهبری و فقدان ولایت فقیه منجر به عدم نتیجه‌دهی مطلوب انقلاب آنها شد.

معاون نیروی زمینی ارتش گفت: پیوستن ارتش به امت اسلامی عامل اثرگذار سوم در پیروزی انقلاب محسوب می‌شود چرا که بدنه ارتش از مردم و پیرو مقلد امام(ره) بودند و در نهایت نیز به مردم انقلابی پیوستند.

به گزارش ایلنا؛ به مناسبت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، مراسم جشنی در محل دبیرخانه شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با حضور امیر عباسعلی اسدی، معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، دکتر هادی، از یاران و همراهان وفادار امام راحل(ره)، سید جواد قوام‌شهیدی، دبیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و جمعی از مدیران و مسئولان دبیرخانه برگزار شد.

اسدی معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، در این مراسم ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و درود بر روح پاک و مطهر شهیدان انقلاب اسلامی گفت: ۱۹ بهمن که مصادف با روز نیروی هوایی است نقطه عطفی در جریان پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به شمار می‌آید.

وی با بر شمردن سه عامل اصلی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، اظهار داشت: مورد اول روحانیت عظیم‌الشان است که نقش مهمی در به ثمر رسیدن نهال انقلاب ایفا کردند، مورد دوم نقش اثرگذار امت اسلامی است که با جهاد، پایداری و نثار خون خود در پیروزی انقلاب تاثیر بسزایی داشتند.

اسدی افزود: پیوستن ارتش به امت اسلامی عامل اثرگذار سوم در پیروزی انقلاب محسوب می‌شود چرا که بدنه ارتش از مردم و پیرو مقلد امام(ره) بودند و در نهایت نیز به مردم انقلابی پیوستند.

معاون نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان رمز تداوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پایبندی به ولایت فقیه و آگاهی و بصیرت مردمی، رمز اصلی موفقیت ملت ایران و پیروزی انقلاب اسلامی بود. کشورهای اطراف ما نیز با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ما، به پا خاسته‌اند، اما همانگونه که می‌بینیم ضعف رهبری و فقدان ولایت فقیه منجر به عدم نتیجه‌دهی مطلوب انقلاب آنها شد چرا که آنها از رهبری منسجم و مقتدر ما بی بهره بودند.

در ادامه این مراسم هادی، از معاونین اسبق وزارت امور خارجه و از یاران و همراهان وفادار امام خمینی(ره)، به بیان خاطراتی از امام راحل(ره) و مبارزات انقلاب اسلامی پرداخت.

در پایان امیر اسدی با اهدای لوح تقدیر و نشان ایثار به سید جواد قوام شهیدی، دبیر کل شورای عالی و سردار مجید حلاج‌زاده از آنها تقدیر به عمل آورد.

نامبردگان از نخستین نیروهایی بودند که در فراخوان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، برای دفاع ازمیهن اسلامی اعلام آمادگی نموده و در نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز