خبرگزاری کار ایران

کاشفی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای احیای خانه احزاب منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۱۵۵

زمانی که ما نامه خود را به وزارت کشور دادیم هنوز معاون سیاسی این وزارت‌خانه معرفی نشده بود امیدواریم با انتقال سریع این امور به آقای مقیمی هرچه زودتر پاسخ وزارت کشور را دریافت کنیم.

رئیس اسبق خانه احزاب تاکید کرد: برای برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم.

حسین کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به موضوع برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب عنوان کرد: پیگیر این مسئله هستیم٬ اما هنوز تاریخ دقیق برگزاری مجمع عمومی خانه‌احزاب مشخص نشده است.

وی افزود: بعد ازتحویل اسناد مدارک خانه احزابما طی نامه‌ای به وزارت کشور تصمیم خود در خصوص برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب اعلام کردیم از مسئولان این وزارتخانه خواستیم در راستای حمایت از فعالیت مجدد خانه احزاب سالن و نماینده ناظر برای این انتخابات در اختیار ما قرار دهند.

رئیس اسبق خانه احزاب تاکید کرد: چند هفته از ارسال نامه ما به وزارت کشور می‌گذرد و ما منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم.

وی ضمن تکذیب خبر وجود اختلافات درونی میان اعضای خانه‌ احزاب گفت: در خانه احزاب آنچه اکثریت بگویند ملاک عمل قرار می‌گیرد اما اگر گروهی نخواهند چارچوب این قواعد را بپذیرند و برنظرات شخصیخود تاکید کند نباید نام آن را اختلاف گذاشت ضمن اینکه وزارت کشور هم باید بدون توجه به این نگاه‌های انحصارطلبانه بر اساس‌نامه و آیین نامه خانه احزاب تاکید داشته باشد

کاشفی عنوان کرد: زمانی که ما نامه خود را به وزارت کشور دادیم و تصمیم خود در مورد برگزاری خانه احزاب اعلام کردیم هنوز معاون سیاسی این وزارتخانه معرفی نشده بود امیدواریم با انتقال سریع این امور به آقای مقیمی هرچه زودتر پاسخ وزارت کشور را دریافت کرده و بتوانیماقداماتخود برای برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب را انجام دهیم.

وی گفت: کمیته احیای خانه احزاب همچنان پیگیربرگزاری مجمع عمومیاست و تلاش می‌کنیم این موضوع پیش از پایان سال جاری اتفاق بیفتد در غیر این صورت اردیبشهت ماه سال آینده مجمع عمومی خانه احزاب را برگزار می‌کنیم.

کاشفی در پایان خاطرنشان کرد: جلسات کمیته پیگیری احیای خانه احزاب به شکل مرتب و هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز