خبرگزاری کار ایران

توسط شورای مرکزی؛

رئیس جدید سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار انتخاب شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۴۸۸

در ادامه جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار٬ موضوع استعفای چند عضو و هواداران حزب در سازمان دانشجویی مورد بررسی قرارگرفت که تصمیماتی توسط شورای مرکزی حزب اتخاذ گردید.

رئیس جدید سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار توسط شورای مرکزی این حزب انتخاب شد.

به گزارش ایلنا، در جلسه شورای مرکزی حزب اسلامی کار، مهم ترین اخبار روز، از جمله تصویب برخی تغییرات در قانون کار در مجلس شورای اسلامی، مورد بحثو بررسی قرار گرفت. سپس گزارش دفتر سیاسی درمورد انتخابات شورایاری ها به استحضار اعضاء رسید و پس از آن گزارش نشست انتخاباتی خانه های کارگر سراسر کشور ارائه شد.

در ادامه این جلسه موضوع استعفای چند تن از اعضا و هواداران حزب در سازمان دانشجویی مورد بررسی قرارگرفت و دراین رابطه تصمیماتی توسط شورای مرکزی حزب اتخاذ گردید، براساس مصوبات حزب، مهدی فرنیان تازمان برگزاری مجمع عمومی سازمان دانشجویی، به عنوان سرپرست این سازمان انتخاب شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد دکتر الله‌یار عرب و علی‌اکبر جمشیدی از اعضای علی‌البدل شورای مرکزی و شورای داوری، جانشین افراد مستعفی شوند.

در پایان جلسه نیز دبیرکل حزب اسلامی کار ضمن آرزوی موفقیت برای افراد مستعفی، بر ضرورت توسعه و بهبود آموزش های اعتقادی و اخلاقی در تمام بخش های حزب تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز