خبرگزاری کار ایران

علیزاده‌طباطبایی به ایلنا خبر داد:

صدور قرار ۱۰۰ میلیون تومانی برای مدیر مسئول " مردم امروز "

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۱۴۹

عکس منتشر شده در روزنامه " مردم امروز " که از آن به اشتباه برداشت توهین به مقدسات شده است، پیش از توهین نشریه خارجی به پیامبر چاپ شده ضمن اینکه خطیب موقت جمعه تهران نیز پیش از انتشار این عکس حمله به نشریه فرانسوی را محکوم کرده بود.

وکیل مدافع روزنامه توقیف شده " مردم امروز " از صدور قرار ۱۰۰ میلیون تومانی برای مدیرمسئول این روزنامه خبر داد.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز رسیدگی به پرونده " مردم امروز " عنوان کرد: صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی قاسم‌زاده برگزار شد و با حضور مدیر مسئول این روزنامه برگزار شد.

وی افزود: در جلسه امروز اتهام این روزنامه توهین به مقدسات بیان شد که ما این اتهام را نپذیرفتیم و دفاعیات خود را با دلایل محکم بیان کردیم.

علیزاده‌طباطبایی یادآور شد: عکس منتشر شده در روزنامه " مردم امروز " که از آن به اشتباه برداشت توهین به مقدسات شده است، پیش از توهین نشریه خارجی به پیامبر چاپ شده ضمن اینکه خطیب موقت جمعه تهران نیز پیش از انتشار این عکس حمله به نشریه فرانسوی را محکوم کرده بود.

وکیل مدافع روزنامه توقیف شده " مردم امروز " عنوان کرد: پس از بیان دفاعیات ما قرار ۱۰۰ میلیون تومانی برای ستاری مدیر مسئول این روزنامه صادر شد تا بررسی‌های دقیق قضایی برای رسیدگی به دفاعیات ما انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز