خبرگزاری کار ایران

توسط آیت‌الله هاشمی؛

از سایت روابط عمومی دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۰۱

آخرین اخبار مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدارها، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، پیام ها و سفرهای مربوط به آیت‌الله هاشمی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سایت منتشر می‌شود.

در آستانه دهه فجر و به میمنت سی و ششمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توسط آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رونمایی و فعال شد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است:

در این مراسم که مدیرکل و کارکنان روابط عمومی دفتر حضور داشتند، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی در عصر انفجار اطلاعات و وجود رسانه‌های متعدد در فضای مجازی، گفت: با تأسی از قرآن کریم و تعالیم حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه، بهترین کار در اطلاع‌رسانی پرهیز از افراط و تفریط و حرکت در مسیر اعتدال اسلامی است.

قابل توجه خبرنگاران، نویسندگان، محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه و ارباب جراید می‌باشد که سایت مذکور با عنوان پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل روابط عمومی و تبلیغات دفتر رئیس و به نشانی www. prdc. ir در فضای مجازی قابل دسترسی است که آخرین اخبار مجمع تشخیص مصلحت نظام و دیدارها، مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها، پیام ها و سفرهای مربوط به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همراه اسناد صوتی و تصویری منتشر می‌نماید.

این اداره کل از پیشنهادها، انتقادات و ارائه نظرات همه صاحب‌نظران استقبال می‌نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز