خبرگزاری کار ایران

عارف در دیدار آیت‌الله امینی:

عده‌ای برای ماندن در قدرت٬ به هر کاری دست می‌زنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۸۸

دعواهای سیاسی بی جهت را کنار بگذاریم و به فکر خدمت به مردم باشیم. امیدوارم افرادی متعهد و کارشناس برای مجلس آینده انتخاب شوند که در نتیجه برای کشور مفید باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید دعواهای سیاسی بی جهت را کنار بگذاریم و با قدر دانستن انقلاب اسلامی به فکر خدمت بهتر و بیشتر به مردم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم٬ محمدرضا عارف صبح امروز در دیدار با آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: خوشبختانه اکثریت مردم همه استان‌های کشور به نظام و انقلاب وفادار بوده و قدرشناس‌اند٬ به گونه‌ای که ما شرمنده این وفاداری آنها می‌شویم.

وی افزود: اگرچه کارهایی برای مردم صورت گرفته٬ اما توقع است که بیشتر از اینها کار شود و قطعا اگر خودخواهی‌ها و هواهای نفس نباشد خدمت‌رسانی به مردم بهتر صورت خواهد گرفت.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گاهی احساس می‌شود به خاطر عدم انجام وظایف از سوی برخی مسئولین نظام جوانان در حال فاصله گرفتن از انقلاب‌اند و این شرایط وظیفه دوستدارن واقعی انقلاب را برای خدمت‌رسانی بیشتر می‌کند.

عارف گفت: انقلاب ما بیش از هر چیز یک انقلاب فرهنگی است اما گاهی به خاطر عملکرد برخی مسئولین نتوانسته‌ایم پیام بزرگان دین و انقلاب را به مردم برسانیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: در سال‌های اخیر مشاهده کردیم٬ برخی برای اینکه در قدرت بمانند به کارهای مختلفی دست زدند و نتیجه ‌آن فاصله گرفتن جامعه از ارزش‌های اخلاقی بود و این شرایط ما را به این سمت سوق می‌دهد که در این بخش کار ویژه‌تری را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه فرصت انقلاب اسلامی برای خدمت به مردم فرصت مغتنمی است گفت: باید ارزش‌های عظیم انقلاب را به کشورهای منطقه انتقال دهیم و مساله غرب هم با انقلاب‌مان دقیقا همین است و نمود آن نیز همین مساله اسلام هراسی است که شروع کرده‌اند؛ آنها با اسلام امام خمینی که روز به روز پیشرفت می‌کند مشکل دارند نه با اسلامی که خروجی آن خشونت است.

عارف تاکید کرد: باید دعواهای سیاسی بی جهت را کنار بگذاریم و با قدر دانستن انقلاب اسلامی به فکر خدمت بهتر و بیشتر به مردم باشیم.

وی در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم افرادی متعهد و کارشناس برای مجلس آینده انتخاب شوند که در نتیجه برای کشور مفید باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز