خبرگزاری کار ایران

با حضور سردار جلالی؛

نخستین گردهمایی مربیان پدافند غیر عامل کشور انجام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۸۱

یکی از فرصت‌های ذی‌قیمت در این حوزه بدیع بودن موضوعات پدافند غیر عامل در کشور و در میان صنایع مختلف است که توسعه این دانش و کاربردی کردن آن در سطح مجامع علمی می‌تواند موثر و راهگشا باشد.

نخستین گردهمایی استادان و مربیان پدافند غیرعامل کشور با حضور رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در دانشگاه امام حسین برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین گردهمایی اساتید و مربیان پدافند غیر عامل کشور امروز(سه شنبه) با حضور سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور، جمعی از معاونین و مدیران این سازمان، مسئولان دانشگاه‌های معین و اساتید و مربیان پدافند غیرعامل سراسر کشور در سال همایش‌های بصیرت دانشگاه جامع امام‌حسین(ع) برگزار شد.

در این همایش، کشوری، فرمانده دانشکده و پژوهشکده پدافند غیر عامل دانشگاه امام حسین(ع) ایجاد رویهٔ واحد در حرکت علمی پدافند غیر عامل کشور را هدف برگزاری این مراسم عنوان و تصریح کرد: توسعه بستر تبادل نظر و ارائه راه کار توسط اساتید و مربیان، شناسایی و جمع آوری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پدافند غیر عامل موجود در کشور و برنامه‌ریزی و بهره برداری از نظرات اساتید و مربیان نیز از دیگر اهداف این گردهمایی می‌باشد.

وی با بیان اینکه دانشکده و پژوهشکده پدافند غیر عامل دانشگاه امام حسین(ع) تا کنون ۳۶۹ مربی را در ۸ دوره عرضی تربیت کرده است گفت: این همایش فرصت مناسبی است که سیاست‌گزاران از پتانسیل و ظرفیت‌های اساتید پدافند غیر عامل کشور استفاده کنند. یکی از فرصت‌های ذی‌قیمت در این حوزه بدیع بودن موضوعات پدافند غیر عامل در کشور و در میان صنایع مختلف است که توسعه این دانش و کاربردی کردن آن در سطح مجامع علمی می‌تواند موثر و راهگشا باشد.

وی هم چنین ایجاد و توسعه شبکه یکپارچه اطلاع رسانی علمی، افزایش کاربردی کیفیت و کمیت محصولات علمی، خدمات مستشاری و تقویت و حمایت از دستاوردهای علمی دانشگاه‌ها را از برنامه‌های آینده این دانشکده در حوزه پدافند غیر عامل عنوان کرد.

در ادامه این همایش سردار رسولی، معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور نقش اساتید و مربیان را کمک به مفهوم سازی پدافند غیر عامل کشور در تمامی سطوح جامعه توصیف و بیان کرد: معاونت آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور تا کنون با بیش از ۲۰ دانشگاه معتبر تفاهم نامه همکاری به امضا رسانده است.

وی هدف از این نشست را ایجاد فرایندی در راستای ارتقای ارتباط و تعامل با اساتید و مربیان دانست و تاکید کرد: تکلیف گرایی و شناخت اهمیت موضوع پدافند غیر عامل می‌تواند موجب ایفای نقش تاثیرگذار در این حوزه گردد.

هم چنین در این گردهمایی نمایندگان اساتید از دانشگاه علوم و فنون فارابی، دانشکده مالک اش‌تر و دانشکده پدافند غیر عامل دانشگاه جامع امام حسین(ع) به بیان دیدگاه‌ها و نظراتی پیرامون پدافند غیر عامل پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز