خبرگزاری کار ایران

بادامچیان در گفت‌وگو با ایلنا:

جریان اصلاح‌طلبی را مطلقا قبول نداریم / روزنامه‌های اصلاح‌طلب زیاد است

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۰۵۲

در دیدار حزب موتلفه و حزب پایداری از دو طرف اعضای شورای مرکزی حضور داشتند. در راستای اهداف خودمان که تنظیم مسیر وحدت است با همه گروه‌ها دیدار داشته‌ایم.

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان اصلاح‌طلبی را قبول نداریم٬ چون آن را فاصله‌دار با خط انقلاب می‌دانیم اما اصلاح‌طلبان غیر از جریان اصلاح‌طلبی هستند.

اسدالله بادامچیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا‎‎‏‏٬ درباره فعالیت‌های اصولگرایان در مسیر وحدت٬ و اینکه در گذشته هم اصولگرایان فعالیت‌ داشته‌اند ولی موفقیت‌آمیز نبوده٬ گفت: همه امور در دنیا نسبی است و همیشه هم نمی‌شود قیاس به گذشته کرد چون ممکن است در شرایطی٬ موضوعی موفقیت‌آمیز باشد و در شرایط دیگر نه.

وی ادامه: اصولگرایان نسبتا در این موضوع موفق بوده‌اند٬ هرچند منظور از وحدت این نیست که همه جریان‌ها و گروه‌های اصولگرایی دور هم جمع شوند٬ چون ممکن است در این بین کسانی با هم اختلاف داشته باشند و شرکت نکنند ولی این موضوع به وحدت کلان ضربه نمی‌زند و حفظ می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که امروز در شرایط فعلی برای رقابت با جریان مقابل اصولگرایان راهکار جدیدی دارند٬ گفت: هر زمانی شرایط و موقیعت خودش را دارند و نمی‌شود همیشه در گذشته زندگی کرد. ولی مهم آن است که در هر زمان به تکلیف عمل کنیم

درباره جزئیات دیدار حزب موتلفه و حزب پایداری گفت: در این دیدار که از دو طرف اعضای شورای مرکزی حضور داشتند. ما در راستای اهداف خودمان که تنظیم مسیر وحدت است٬ با همه گروه‌ها دیدار داشته‌ایم از جمله با پایداری و ایثارگران دیدار داشته‌ایم.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: ما در جلسه‌ای که با احزاب کشورهای اسلامی داشتیم سعی کردیم همه احزاب و جریان‌ها را دعوت کنیم و این دیدار منحصر به حزب موتلفه نباشد٬ زیرا معتقدیم کشور را با ارزش‌های انقلابی می‌شود اداره کرد٬ اما در عین حال در مسیر اداره باید با همه گرو‌ه‌ها و جریان‌ها کار کرد.

بادامچیان تصریح کرد: جریان اصلاح‌طلبی را قبول نداریم چون آن را فاصله‌دار با انقلاب می‌دانیم اما اصلاح‌طلبان غیر از جریان اصلاح‌طلبی هستند. شهروندان این کشور و دارای حقوق شهروندی هستند و مشاهده می‌کنیم حقوق شهروندی آنها اجرا می‌شود و حتی روزنامه‌های زیادی دارند؛ روزنامه‌های آنها بیشتر از اصول‌گرایان فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز