خبرگزاری کار ایران

تکذیب برگزاری افتتاحیه بخش دانشجویی جشنواره فیلم عمار در دانشگاه شهید بهشتی توسط انجمن اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۷۵۴

در هفته جاری اخباری در رسانه‌های منتسب به یک جریان خاص از قول فردی که خود را دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی معرفی می‌کرد، مبنی بر برگزاری افتتاحیه بخش دانشجویی جشنواره فیلم عمار در در دانشگاه شهید بهشتی توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و همچنین بروز برخی تخلفات در انتخابات این تشکل در اردیبهشت ماه منتشر شد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده عمران دانشگاه شهید بهشتی مصاحبه یکی نفر با برخی رسانه‌ها مبنی بر برگزاری افتتاحیه بخش دانشجویی جشنواره فیلم عمار در در دانشگاه شهید بهشتی توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و همچنین بروز برخی تخلفات در انتخابات این تشکل در اردیبهشت ماه را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، مرتضی نوروزپور گفت: متاسفانه در هفته جاری اخباری در رسانه‌های منتسب به یک جریان خاص از قول فردی که خود را دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی معرفی می‌کرد، مبنی بر برگزاری افتتاحیه بخش دانشجویی جشنواره فیلم عمار در در دانشگاه شهید بهشتی توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و همچنین بروز برخی تخلفات در انتخابات این تشکل در اردیبهشت ماه منتشر شد.

وی با بیان اینکه این موضوع در حالی رخ داد که از اردیبهشت ماه تاکنون شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی تشکیل نگردیده است، اظهار داشت: اخذ مجوز برگزاری برنامه با این نام و یا عضویت این تشکل در اتحادیه دانشجویی خاص و یا معرفی شخصی به نام دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ابدا موضوعیت ندارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده عمران دانشگاه شهید بهشتی افزود: هفت انجمن اسلامی اصلاح‌طلب دانشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی(دانشکدهای آب، اقتصاد، مدیریت، ادبیات، برق، مکانیک و علوم زمین) حق پیگیری‌های قانونی این مساله را برای خود محفوظ می‌دانند.

نوروزپور در پایان یادآور شد: امیدواریم همگان در برابر قانون و رای اکثریت دانشجویان مطیع باشند و به احکام قانونی صادره توسط هیات نظارت بر تشکل‌های اسلامی وزارت علوم و هیات نظارت دانشگاه مبنی بر قانونی بودن روند انتخابات اردیبهشت ماه سال جاری تن دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز